Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Sparer du til pensjonen din ? Jeg er ikke ute etter å dømme noen, men nysgjerrig på hvor mange av dere som sparer. Jeg kommer til å bil minstepensjonist, og kjenner at det skremmer meg nå. Det er LITE penger. Jeg har mann som tjener godt, og vi eier hus, men selv har jeg ikke fast jobb. Den dagen jeg tar fast jobb igjen, blir det i et lavtlønnsyrke. Om jeg blir alene en gang i fremtiden, Gud forby, sitter jeg i driten. Så nå har jeg opprettet pensjonssparing. Akkurat nå klarer vi ikke å sette av mer enn 2000,- i måneden, men håper jeg kan øke denne summen etter hvert. Anonym poster: aba6ae4cb12e70dd974faef67e997546
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Nei..jeg gjør ikke det, men burde nok. Grunnen er vel ikke annet enn at jeg føler det er 100 år til jeg er pensjonist, minst! 2000 kr er jo kjempebra da!
*Yuna* Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Ja, det gjør jeg. Tjener ca 300.000kr i året, så ikke noen høy lønn på meg. Sparer 1000kr. Tenkte å øke til 2000kr etter sommeren.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Jeg har gjort det tidligere slik at jeg nå har nesten en million på pensjonskontoen. Nå er ikke økonomien så god. Derfor sparer jeg ikke til pensjonen på den måten for tiden, men å betale ned på gjeld er jo omtrent like bra. Anonym poster: 8f1932ad71bcdbf3efab085d34205878
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Betaler ned så mye jeg kan på boliglånet. Dessuten vet jeg at jeg arver eiendom for 3-4 millioner, så jeg føler meg ganske trygg, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå