Gå til innhold

Noen som har har hat betennelse i skulder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var smerten? Strålte det nedover i armen? Har en fysisk krevende jobb, begynte å få vondt i skulderen i går. Tenkte jeg hadde strekt en muskel, men nå stråler det nedover hele armen. Våknet også i natt med smerter. Går fra bak på skulderen helt ned til underarmen...

Anonym poster: 1adff505d8d90bc56016b6b5692db730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være nerver i klem siden du nevner strålesmerter.

Jeg har hatt betennelse i armen. Gikk på betennelsedempende i flere uker for å bli kvitt det. Det var etter en operasjon da.

Skrevet

Ok, får se det ann da. Hater å springe til legen, så får tro det går over ;)

Gjest sussie77
Skrevet

Jeg har betennelse i skulderen som kommer tilbake hele tiden. Men smertene er mer verkende enn strålende.

Skrevet

Jeg har betennelse i skulderen som kommer tilbake hele tiden. Men smertene er mer verkende enn strålende.

Verker de i hele armen? Det gjør det på meg, er derfor jeg skrev strålende...

Gjest sussie77
Skrevet

Ikke hele armen. men ganske lang nedover. og også bak ved skulderbladet. Har fått det etter en tung fysisk jobb.

Skrevet

Gå til legen med engang før det blir verre...jeg har gått i 7 år+ to operasjoner.

Anonym poster: 84d57d783d553ed95d24a8141f946bbd

Skrevet

Gå til legen med engang før det blir verre...jeg har gått i 7 år+ to operasjoner.

Anonym poster: 84d57d783d553ed95d24a8141f946bbd

Uff, jeg er redd for at om jeg begynner å slite nå, så blir det noe jeg kommer til å slite med. Nettopp blitt flyttet til denne avdelingen, og er mye tungt arbeid. Vet ikke om en erklæring fra legen kan hjelpe slik at jeg får komme over i en letter avdeling...? Trivst godt, men har ikke armer/skuldrer til alle de tunge løftene..

Skrevet

Tren styrke sånn at du får trent opp støttemuskulatur og dermed tåler de tunge løftene bedre.

Skrevet

Tren styrke sånn at du får trent opp støttemuskulatur og dermed tåler de tunge løftene bedre.

Ja, det har jeg gjort en stund. Får høre med en lege om de ikke blir bedre. Takk for svar!

Skrevet

Jeg hadde intense strålesmerter og verk fra skulder og ned i armen. Fikk dette etter påbegynt jobb med tunge løft. Legens konklusjon var betennelse i festemuskelen. Så fikk betennelsesdempende og fikk ikke lov til å løfte noen ting i to uker mens jeg gikk på dette.

Og jeg gikk lenge med dette for å se om det gikk over så jeg slapp å gå til legen, det gikk ikke over som sagt og jeg angret på at jeg ikke dro tidligere. Så ta deg en tur til legen før det blir verre :-)

Skrevet

Jeg hadde intense strålesmerter og verk fra skulder og ned i armen. Fikk dette etter påbegynt jobb med tunge løft. Legens konklusjon var betennelse i festemuskelen. Så fikk betennelsesdempende og fikk ikke lov til å løfte noen ting i to uker mens jeg gikk på dette.

Og jeg gikk lenge med dette for å se om det gikk over så jeg slapp å gå til legen, det gikk ikke over som sagt og jeg angret på at jeg ikke dro tidligere. Så ta deg en tur til legen før det blir verre :-)

Skal ringe legen om jeg ikke blir bedre innen mandag. Klarer liksom å bevege armen helt fint, men har denne murrende smerten hele tiden.

Skrevet

Løp på apoteket og kjøp Naproxen (er mot menssmerter men er betennelsesdempende) ta to morgen og kveld. Event Voltarol og ta sammen med Paracet.

Anonym poster: e6f649caa38ad44bb5aed4677a6cfae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...