Gå til innhold

Er det noen "synske" her? Nøklene mine..

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Er borte :( Bror til sambo tok knippet mitt og tok av husnøkkelen fordi han trengte den for å komme seg inn. Hva som skjedde med nøkkelknippet mitt etterpå er ett mysterium.. Ingen av de (sambo og bror hans) har peil på hvor det er! Og bankbrikka mi og alle jobbnøklene mine er på den.

Noen som kan "se" hvor den er?

Ikke troll altså :P hehe.. Men merker at jeg trenger det nå. Skulle så gjerne vært inne på nettbanken og litt sånn forskjellig.. Postkasse nøkkelen er der også, og i BRL må man liksom ut med en liten sum til BRL om man mister de der,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Havna bak kommoden i gangen..

Anonym poster: 2b5123bc52363f6cf755e5c126033c77

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Det der var faktisk ikke ett helt halvgæli svar :D

hehe.. Har to skoskap i gangen, og nederste skuffen der ligger skoa til mamma med gamle bilnøklene hennes på! Så det lå en nøkkel i kommoden der ja :)

Men feil nøkkel da..

Men ikke værst! Så du en nøkkel der?

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Skal og sies at det ligger ett annen knippe med nøkler der, men de er til bodene nede i kjelleren og vannrør-skapet her oppe.. Ser du bankbrikka mi? Den er på knippet jeg har leita meg grønn etter..

Skrevet

I eller ved siden av gummistøvlene?

Anonym poster: 351831d2faf66c76d054c5bfc8e417a0

Skrevet

Dytt...

Anonym poster: 351831d2faf66c76d054c5bfc8e417a0

Skrevet

Oppi en sko..

Anonym poster: bd348cfe78c6d63b45e040d1262fea44

Skrevet

Skal og sies at det ligger ett annen knippe med nøkler der, men de er til bodene nede i kjelleren og vannrør-skapet her oppe.. Ser du bankbrikka mi? Den er på knippet jeg har leita meg grønn etter..

hmm, ja så en kommode/skoskap som det var noe med nøkler med..

Jeg har på følelsen at broren til mannen din har nøklene i nærheten av seg.. I bilen hans eller i garasjen der eller et sted han er mye når han er ute.. Jeg ser bare en mann og noe med et knippe, men jeg får ikke opp så mye mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...