Gå til innhold

Hvor ofte sms/ skyper dere om konkrete samleier.

Anbefalte innlegg

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Jada Øygard saken igjen, men her utsettes husarbeid så det står etter.

Legger merke til at en del av de som tror Øygard/ forsvarer han. Sier at det ikke har skjedd samleier fordi de ikke konkret har skrevet det. Når jeg og Gubben var nyforelsket hadd vi en litt "grisete dialog" mellom oss typ hva har du på deg, er du klar til jeg kommer hjem? Den typen ting, men vi skrev da aldri det var godt det samleiet vi hadde i går.

Jeg leser Øygard og jentas dialog litt som den samme forspill dialogen som jeg og gubbn hadde. Er derfor ikke i tvil om at Øygard faktisk er skldig etter tiltale, men lurer jo litt på hvor mange som faktisk tekster om sex man har hatt i tilegg til forspill. Siden folk mener disse smsene bare er litt uheldige, men ikke vitner om sex.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Tenker som deg, hvor ofte skriver faktisk folk takk for sexen! Godt ligg ++

Skrevet

Vi har heller aldri nevnt ett spesielt tilfelle av sex, men som dere litt 'dirty' talk.

Anonym poster: d7c1f60db67ba538c445115e1d19f7b7

Skrevet

Tenker som deg. Skriver ofte om å ha sex, men aldri om den sex'en vi har hatt

Anonym poster: 59dab925162efa6557093eea10b50518

Skrevet

Nei tenker det samme! Og særlig da jenta er så ung. Som 16 åring ville jeg synes det var så flaut og ekkelt å snakke om/skrive om sexen vi hadde hatt. Blir så provosert av hele saken og hans elendige bortforklaringer! Hun har bevis så det holder.

Skrevet

Snakka vel mer om det når jeg var 16 enn nå, men joda, hender vi "mimrer" om veldig gode økter ;)

Anonym poster: c8457a43b0a5dad7667eeec74adbaefd

Skrevet

Helt enig. Jeg og samboer har iallfall aldri sendt hverandre meldinger om sexen vi har hatt. Antydninger og ordspill, ja, men jeg sender han ikke akkurat meldinger fra jobben med "takk for i natt" :P

Blir flau av hele saken, og synes selvfølgelig fryktelig synd på jenta. Den gamle grisegubben graver sin egen grav...

Anonym poster: 791f86dfdd027942597c6ac18b3676e8

Skrevet

"takk for i natt" :P

Kan i teorien bety at du lærte ham Facebook, eller at dere spilte scrabble!

Anonym poster: ccea14c8821d858e1f16c6392a3bdbc8

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Når jeg overfører penger til venniner. Hvis noen har lagt ut for konsertbillet eller lignende skriver jeg altid takk for i natt. I feltet for melding til motaker.

Inser nå at i tilegg til lattern jeg å vennine min får av dette kan jeg få forklaringsproblemer i en straffesak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...