Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er ALLTID i dårlig form når jeg har mensen. Verst de to tre første dagene. Smertene er så ille at jeg nesten ikke orker å eksistere(ligger mye i senga i fosterstilling, eller sitter i sofaen med beina oppunder øra), i tillegg får jeg ofte migreneanfall, feber, hetetokter. Er så vanvittig missunnelig på de som slipper alt dette når de har mensen. Åssen er formen din under mensen? Hvor vanlig eller ikke vanlig er det å bli skikkelig dårlig? Hvor mange er i 100% fin form og helt friske under mensen? Det lurer jeg på.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Frisk og fin under mensen -sorry.. Men har du prøvd Naproxen som smertestillende? Har du blitt sjekket ut for endometriose eller andre tilstander? Det kan også hjelpe å bruke p-piller.. Hørtes ikke noe kjekt ut. Anonym poster: d0c635cf80c670d1ed4f1af6796ad323
Subwoofer Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg blir illsint. Faktisk så sint at det skremmer meg
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er ALLTID i dårlig form når jeg har mensen. Verst de to tre første dagene. Smertene er så ille at jeg nesten ikke orker å eksistere(ligger mye i senga i fosterstilling, eller sitter i sofaen med beina oppunder øra), i tillegg får jeg ofte migreneanfall, feber, hetetokter. Er så vanvittig missunnelig på de som slipper alt dette når de har mensen. Åssen er formen din under mensen? Hvor vanlig eller ikke vanlig er det å bli skikkelig dårlig? Hvor mange er i 100% fin form og helt friske under mensen? Det lurer jeg på. Klin lik deg Helt jævlig..................Og er sur, grinete og trøtt
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er ALLTID i dårlig form når jeg har mensen. Verst de to tre første dagene. Smertene er så ille at jeg nesten ikke orker å eksistere(ligger mye i senga i fosterstilling, eller sitter i sofaen med beina oppunder øra), i tillegg får jeg ofte migreneanfall, feber, hetetokter. Er så vanvittig missunnelig på de som slipper alt dette når de har mensen. Åssen er formen din under mensen? Hvor vanlig eller ikke vanlig er det å bli skikkelig dårlig? Hvor mange er i 100% fin form og helt friske under mensen? Det lurer jeg på. Klin lik deg Helt jævlig..................Og er sur, grinete og trøtt oki, er ikke så sur og grinete jeg da, men trøtt er jeg også. Også syns jeg synd på meg sjøl og klager min nød til meg sjøl (ikke hver gang da)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er sykemeldt og har smerter på nivå med rier i fem dager, kaster opp, svimer av, silsvetter, ligger i en krøll og skriker osv. - gjerne også etter å ha poppet noen morfintabletter av typen "det sterkeste man får utenfor sykehus." Så jeg har sluttet å drive med denslags. Anonym poster: ff6743f0915a36a5ccdec172c57facf9
Niccolina Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Jeg har det akkurat som deg HI.. Helt forjævlig..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Jeg misunner dere ikke, jeg merker ingen verdens ting til det engang. Og blør veldig lite, 3-4 dager. Har mensen bare ca annenhver måned (og trodde aldri jeg skulle klare å bli gravid, men det funka visst det og, til tross for at biologien i meg ikke funker helt).... Anonym poster: 238d034c67d435993519baa7282f065c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå