Gå til innhold

Har man tydelig gravidmage når man er 14 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

på vei med andremann?

Hva er vanligst?

Anonym poster: 9bd79148202c10c4e5c93190427c4318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken kroppsfasong man har. På meg var det såvidt begynt å synes da :)

Skrevet

Med første hadde jeg ikke det. Men med andremann kunne man se det, avhengig av hvilke klær jeg gikk i. Er nå 17 uker med tredjemann og kan fortsatt skjule det hvis jeg har løse topper, men synes veldig godt hvis jeg har trange gensere.

Anonym poster: a902ce8624afe2b9702a0f4af99a89cd

Skrevet

Jeg hadde fått gravidmage da.. Om det var så mye babymage er uvisst, men mage pga graviditeten...det var det ;)

Folk er forskjellige, og jeg hadde en mage i uke 18 som var ca like stor som den jeg hadde i uke 28 forrige gang..

Gjest sussie77
Skrevet

Med første hadde jeg det ikke. Fikk ikke det før lenge etter. Med nr. 2 så hadde jeg det.

Skrevet

Jeg hadde det. I andre svangerskap hvertfall, i første var det ikke antydning til kul en gang.

Anonym poster: 5ac0e0e2c53eaeff8008e465512ea4d0

Skrevet

Noen har vel det. Kommer jo også an på hva du mener med tydelig gravidmage. Jeg så den godt selv uten klær, i uke 14, men jeg er 25 uker nå og ikke fullstendig åpenbart gravid i påkledd tilstand.

Anonym poster: dd701bcb30bbfbb03f380c6a6f9ac4e7

Skrevet

Med førstemann kunne man ikke se noe. Med andremann kunne man så vidt se litt, dersom jeg gikk med stramme klær. Med nr tre og fire, kunne jeg skjule det til rundt uke 20, selv med stramme klær.

Anonym poster: 73320d44cdf3d567202966c522539100

Skrevet

Tror ikke jeg hadde det med nr.1 og 2, men nå med nr.3 så har jeg allerede en mage jeg ikke kan skjule. Er bare 11-12 uker ;) Men selve livmora er ikke kommet så høyt opp enda, så er vel mest flesk og luft som presses oppover :P

Skrevet

Hadde tydelig gravid mage fra uke 12 med nr. 2

Skrevet

Da jeg var 10 uker på vei med nr 2, så begynte folk på jobben å hviske i gangene.. Kul så det holdt!

Med nummer 1, så hadde jeg ikke antydning til bulk før jeg var nesten 4 mnd.

Anonym poster: 3040cc35deabea0cf95ca9ec27327d24

Skrevet

å jadda.. jeg er 10+4 i dag og det hviskes i gangene på jobb her og. tydelig kulemage plutselig :-D

Skrevet

Jeg er litt over 14 uker nå, og det synes godt. Kan skjule det med en løs jakke da. Med nr 1 på dette tidspunktet var jeg paddeflat over magen, men nå som nr 3 er på vei har jeg ikke sjans..

Anonym poster: 09c318a514db4819a2a904ec3c4ff391

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hos meg syntes det ekstremt fort! Poppa ut en kulemage ned en gang! Gikk fort i starten, så gikk det "tregere" den siste tiden

Gjest SHOC
Skrevet

Klarte ikke å skjule den uten å bruke en stor jakke i uke 14, tvillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...