Gå til innhold

vår jakke i str 62

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt vårjakke til gutt i str 62? Har vært i mange butikker men minste jg har funnet har vært i str 68. Jeg føler ikke for og bruke altfor mye penger på den da den bare blir brukt en kort periode nå. Har ingen etter storebror da han brulte college jakke,men junior her er litt kaldere av seg så synes det blir litt tynt på han..

Anonym poster: 5bf9251d86b99be34a8134a294da815d

Videoannonse
Annonse
Gjest sussie77
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe 68 og brette opp litt. :) De vokser jo så fort i den alderen.

Skrevet

Trenger han egentlig vårjakke da? Regner med han for det meste ligger i vogn, bilstol eller bæretøy uansett, så da holder det med ei lett strikkejakke/collegejakke e.l. :) Ville nå jeg tro i hvert fall :)

Skrevet

Det blåser litt her vi bor og han liker godt og sitte på armen litt når vi går turer og sitter ute o.s.v. Og da synes jg dt hadde vært greit med en vindtett jakke på han i stedet for annen jakke :-) han bruker 50/56 ennå derfor jg tenkte og kjøpe i 62. 68 ser så altfor stor ute i forhold til gutten..

Tusen takk for svar :-D

HI

Anonym poster: 48a0d3c6fb09e1ef97ae6aabd4ad2afa

Skrevet

Det blåser litt her vi bor og han liker godt og sitte på armen litt når vi går turer og sitter ute o.s.v. Og da synes jg dt hadde vært greit med en vindtett jakke på han i stedet for annen jakke :-) han bruker 50/56 ennå derfor jg tenkte og kjøpe i 62. 68 ser så altfor stor ute i forhold til gutten..

Tusen takk for svar :-D

HI

Anonym poster: 48a0d3c6fb09e1ef97ae6aabd4ad2afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...