Gå til innhold

Lekeland med 3 små, klarer man det, hehe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spørsmål:) Har en på 4 mnd, en på nesten 3 og en på nesten 6. Neste uke er det planleggingsdager i bhg og jeg tenkte kanskje å ta hele gjengen på Lekeland en av dagene, men makter man det, hehe? Har egentlig kun levert i bursdager der så har liten erfaring fra innsiden. Vet jo at den største vil greie seg selv, men kommer en 3 åring seg rundt der selv? Hun er helt ok motorisk og ganske tøff og uredd. Tenker å ha minste i bæretøy, men kan jo ikke farte rundt all verden selv tror jeg. Føler ofte jeg har et sett armer for lite med tre unger:)

Anonym poster: 7069eadb97785bf6aa8b4043292e818a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var vel rundt 3 år da de begynte å løpe rundt på lekeland, da klarte de å stikke fra meg, så da ble det slutt på å løpe etter dem ;) da bare viste jeg dem hvor jeg satt, gikk kjempe fint :) men så klart, da hadde vi vært der endel ganger før da.

Anonym poster: 2269c677ac2d9b462e27331cc8805e02

Skrevet

Ja, det tror jeg du klarer.

Jeg var alene med mine 3 på planleggingsdag, pluss at jeg var barnevakt for en ekstra. Alle barna fra 3 år holdt på og lekte på egenhånd. Der vi var er det veldig oversiktelig slik at jeg hadde ikke noen problemer med å ta med av babyen samtidig som jeg fulgte med på de.

Anonym poster: a7a396da2b30dbd36d4f43a6686d7660

Skrevet

Kommer litt an på treåringen tenker jeg.. E hun tøff, uredd og villig til å løpe rundt alene et sånn sted, og du stoler på at hun klarer å finne deg igjenhvis hun vet hvor du sitter, så hadde jeg bare latt henne løpe.. Jeg gjør det med min treåring! 6-åringen kan vel også kanskje løpe littegranne etter henne?

Anonym poster: f0213218da3e4a69ff8bf6bc66f4fa7b

Gjest sussie77
Skrevet

Ja det klarer du nok. Min sønn begynte å løpe rundt på lekeland da han var 3 år. Men passet på da.

Og den eldste er jo 6 år. og da kan de jo leke sammen :) Og må du løpe litt etter, så er det jo bare å løpe etter med babyen på armen. Med to tette så har jeg gjort dette selv noen ganger..he he ;) Så det vil nok gå bra.

Skrevet

Hadde jeg vært nervøs for 3-åringen hadde jeg sagt til 6-åringen: "vi kan dra dit hvis du kan passe på 3-åringen".

Anonym poster: b52988ddba0014c4745ef591a0e6138c

Skrevet

Da prøver vi så får vi se hvordan det går:) Tipper at eldste blir så overlykkelig over å dra at hun sikkert er mer enn villig til å hjelpe lillesøster ved behov:)

Skrevet

3 små?? Du har da ikke 3 små.... En 6 åring er da ikke liten.

De klarer helt fint å leke på lekeland.

Anonym poster: b2f4dbf944b5e6c553b7d8a9758b9e16

Skrevet

3 små?? Du har da ikke 3 små.... En 6 åring er da ikke liten.

De klarer helt fint å leke på lekeland.

Anonym poster: b2f4dbf944b5e6c553b7d8a9758b9e16

Nei da, det har du for såvidt rett i:) Men ikke henne jeg var bekymret for heller da, mer henne i midten:)

Skrevet

Vi hadde nettopp med våre på 4,5 år, 3 år og 9 mnd på lekeland og de storkoste seg :) Mellomste måtte ha litt hjelp, men sprang etter storebror og gjorde det samme som han :) Kos dere!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...