Gå til innhold

God fredag, folkens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er onsdag, men det er jo fredag jo!!

Også om to dager er det mandag, helt til man innser at det faktisk er fredag på ekte!

Ha en strålende dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God fredag tilbake, måtte helgen bli absolutt strålende!!!

Bonushelger midt i uka kan enhver like.

Gjest sug lut
Skrevet

God fredag, ja, til alle dere som ikke bare har en himmelsprett-torsdag... og til oss andre som jobber fredag og der med ikke har denslags illusjoner: god onsdag, det er knebukser og korterma og livet er ikke det verste man har.

Skrevet

klokka 2230 i kveld regner jeg med vi er hjemme og frøken fryd sover. Da skal jeg slappe av. Fram til da, er det bare å puste med magen og ikke lage noe styr.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Onsdagsfredag blir tidlig fredag bare venter på at maskinen jeg skal bruke blir ledig så skal jeg sette mine prøver til kjøring og dra hjem til en leilighet som ser bomba ut. Prøve å finne en orden i den før jeg pakker og laster helle familien inn på nattoget. Så kan vi sove oss nordover. Til konfirmasjon og stor familie helg. 4 generasjoner under ett tak på hytten og alle grenene og spiren på slektstreet samlet for konfirmasjon aiaiai.

Dette blir saker det.

Skrevet

Herlig! Jeg har hatt fri mandag og tirsdag siden jeg har vært i Paris. Blir en meeeeget kort uke dette. Hadde planlagt å jobbe fredag, men nå ble møtet jeg skulle på avlyst. Så da får vi se hva som skjer :-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

På fredag er det både mandag og fredag for meg. Jeg har hatt fri hele uken pga innkjøring i bhg, så fredag blir min eneste arbeidsdag. Herlig med kort arbeidsuke innimellom :)

Skrevet

I dag er det helg :D

Har tatt meg fri på fredag så nå er det lenge til jeg skal på jobb igjen (mandag)

Liker mai med alle fridagene.

Har kjøpt meg hvitvin i dag, og i det jeg kom hjem kom regnet. Det blir sofa og vin i stede for terrasse og vin. "fredagskvelden" blir nok fin uansett!

Skrevet

Det starta med sol, og ti varmegrader halv syv i morges.

Nå regner det som et sant helvete, men det er helt ok, for jeg har fri i morgen og får betalt for det.

Noe som slettes ikke er en selvfølge i mange andre land.

Og jeg ser for meg at bjørka får grønnere blader på 17. mai når det regner sånn dagene i forveien.

Og jeg har ikke fri fredag.

Skrevet

Har vært en marerittdag på jobb, men hjemme ventet grillen og et tårn med mat. Første utemåltid herved inntatt, i god liksomfredagsstil, og vi satser nå på at grillen blir fast inventar i tiden som kommer.

Kveldssol og 18 grader er vi ikke bortskjemt med i mai. Men skjønt er det, og noe jeg gjerne kan bli vant til igjen. Men da blir jeg nok en deprimert bartebybeboer.

Har forøvrig egentlig fri i morgen uansett, og jobb på fredag, så jeg føler meg nesten litt snytt. Men så er det egentlig litt godt også, for da har jeg både gubben og junior hjemme sammen med meg i morgen, og så kan vi kose oss litt ekstra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...