Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Noen som kan anbefale en bra barnehage i Tromsø? Gjerne også dele dårlige erfaringer med barnehager som man bør holde seg unna. Nyinnflyttet så kjenner ikke til barnehagene rundt omkring Anonym poster: dcfde3bb69c83eff5dc1efdeb6e57e9b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Har hatt datteren min i bhg sør på øya, rett over Tromsø Museum. Bra bhg, flink personale :-) Anonym poster: 84d9fef14efaa44f5e73228c1ec57038
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Tromstun barnehage, Tomasjord, her. Veldig fornøyd! Anonym poster: 98d8ed24fb4de522f6c924d46f0b69b1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Ikke søk på Gyllenvang. Ekstremt mange regler, ikke lov å levere mellom halv ni og ni, veldig fokusert på barnemishandling (på en negativ måte - veldig mistenksomme uten grunn). Anonym poster: 09ea6caade7e0d298e74ea88a6e231fd
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Ikke Gyllenvang altså. Høres ikke så veldig bra ut nei. Takk for erfaringer Tar gjerne imot flere også Anonym poster: dcfde3bb69c83eff5dc1efdeb6e57e9b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Solneset barnehage Anonym poster: 695ec1a88e0e63005f51bc5dbb2a75b0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har vært vikar i Gyllenvang mange ganger. Elsker den barnehagen Anonym poster: 65e8ff3b69f42f1f87c23560b56fb371
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Kvitungen! Anonym poster: 65e8ff3b69f42f1f87c23560b56fb371
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Anbefaler Bukkespranget i Hamna. Anonym poster: 4f2cd4d5d824a4f0333782c8f5d93ed1
LittLykkelig Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Anbefaler Bukkespranget i Hamna. Anonym poster: 4f2cd4d5d824a4f0333782c8f5d93ed1 Signerer! Har selv jobbet som ped.leder i flere forskjellige bhg, og er veldig fornøyd med Bukkespranget. Hold deg unna de største basebarnehagene, spesielt Eidhaugen og Kvamstykket.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Skogstua Foreldrelagsbarnehage på Bjerkaker er både jeg og guttungen superfornøyd med Anonym poster: 2c51b48e7e5efab79e6c4df995332d5c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #12 Skrevet 10. mai 2013 Ligg unna de basebarnhagene! Trangt og kjipt. Anonym poster: d5cebae3d80501abc371d32af0864671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå