Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Om kvelden når dere gir baby mme og hvis baby sovner i/rett etter måltidet, får dere babyen til å rape før den legges i senga? Anonym poster: b39aa147f69e6f405517b03648562123
Gjest Skofantomet Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Som regel kom det rap selv om de sov, løftet de bare opp og strøk på ryggen som vanlig. Og de gangene det ikke kom rap gikk det fint
Eira <3 Familien Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg har gjort mesten det samme som skofantomet. Bærer barna mot sengen, mens jeg stryker og klapper lett på ryggen og så har jeg bare lagt barna ned. Kommer som regel en liten rap etter kort tid når de er kommet seg i seng og de våkner ikke av den grunn:) Men jeg brukte alltid når dem var mindre å få dem til å rape midt i måltidene slik at det ikke samlet seg alt for mye luft. Holdt vel på med denne ekstra rapingen til dem var rundt fire måneder. Endret 7. mai 2013 av Eira <3 Familien
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Jeg opplever det er veldig vanskelig å få en sovende baby til og rape..... Vi prøver litt, men om det ikke kommer noe så blir han lagt ned i frykt for å vekke han. Dette fungerer greit, han er snart 4 mnd. og det har bare skjedd 1 gang at han våknet igjen med tydelig behov for å rape. Anonym poster: 2f9f608d2a04d57e984a863ed747b204
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Sovende spedbarn kan være vanskelig å få til å rape ja,men klarte som oftest få det til ved å vippe baby litt bakover og så mot skulderen igjen. De kan dessverre lett få vondt i magen etter å ha slukt en flaske om rapen ikke kommer. Etter baby er blitt 3 mnd er det ikke så farlig mer med den rapen :)
n74 Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Vi hadde en jente som våknet av ingenting, så hun ble lagt forsiktig ned. Var aldri et problem, sov gjennom hele natta. Men hun var ikke en typis mageknipunge i utgangspunktet, så jeg tenker det er litt individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå