ellen-propellen Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Hva mener dere om å flytte sankthans? http://www.agderposten.no/nyheter/flytter-sankthansfeiringen-til-lordag-1.7874847
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Svenskemodellen? Hvorfor ikke? Har ikke noe forhold til st.Hans så jeg bør vel ikke uttale meg.
valkyrien Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 I utgangspunktet spiller det ingen rolle for meg, men det at det flyttes pga SYKLISTER får meg til å se rødt... (Ja, jeg bor landlig til på et sted de elsker å sykle, hvor det plutselig tar en time til butikken istedet for 20 minutter pga syklister som sykler tre i bredden og mange etter hverandre, hvor man har syklister som pisser i innkjørslen, som kjører på katter(!) og som lager livsfarlige situasjoner på daglig basis hele sykkelsesongen igjennom)
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Har ikke noen spesielle tradisjoner på St.hans, annet enn rømmegrøt og spekemat til middag (helst på terrassen) Om det er på en onsdag eller lørdag spiller ingen rolle.
Iiiiik Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 St. Hans er som hvilken som helst dag for meg, så dette mener jeg ingenting om.
ellen-propellen Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er imot. Jeg liker ikke tanken på å flytte merkedager til nærmeste helg. Hva blir da det neste? 17 mai? Julaften?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå