Gå til innhold

Hvilken film tenker jeg på???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff altså, jeg hater når jeg ikke kommer på navn på filmene jeg tenker på.

Den jeg tenker på er en psykologisk thriller (Av noe slag..)

Det er også godt mulig jeg blander forskjellige filmer inni her, men den er ca slik:

En kvinne (eller en mann hvis jeg er helt på jordet) blir sperret inne i en toppleilighet, og blir til slutt koko...

Tror også det er en fulg (Kanskje en fugl..) i bur inni bildet.. Og en død person.

En psykolog dukker opp.. At det var en psykolog hun (han..) skulle besøke..

Så står hun (eller han..) og banker på vinduet på toppen til folk nede på gata, men ingen hører henne (eller han..)

Buuuu hjelp meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Er det denne filmen der psykologen også blir koko?

Skrevet (endret)

Er det denne filmen der psykologen også blir koko?

Men jeg vet jo ikke om det er noe psykolog i det hele tatt, he he. Husker ikke filmen så godt, og kan godt henne jeg blander sammen 2-3 stk. Men var noen som ble innesperret og ble gal av seg selv i alle fall.. Kanskje det var en psykolog som skulle på besøk til en i toppetg??

Endret av Skeptisimo
Gjest meg&mini
Skrevet

Hehe, det er søren meg ikke lett..

Skrevet

Hehe, det er søren meg ikke lett..

Nei =( Har også en følelse av at det er en kjent film.. Også er den gammel. men men, man skal vel lure til man blir grå i håret:P

Skrevet

The forth kind? Hehe

Nei den er gammel. tidlig 90 tall SENEST. Og ikke noe overnaturlige greier tror jeg

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg prøvde Google, eneste som dukket opp var bird cage, tviler på at det er den:)

Skrevet

Jeg prøvde Google, eneste som dukket opp var bird cage, tviler på at det er den:)

er ikke den, har prøvd selv, men finner virkelig ikke ut. Men, kanskje ejg får sove alikevel:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...