Gå til innhold

klikker snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 2 år som har vært en drøm å legge nå vil han aldri sovne lengre..holder på å klikke mildt sagt. Nå har jeg så underskudd på søvn at hvis ikke han slutter å sutre snart så vet jeg nesten ikke hva jeg gjør. Er så sliten av det her at jeg snart gir opp å være mamma og sender han til faren sin...

Anonym poster: ea334e0b2147973cc5b051e6cead5515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ham sutre.

Anonym poster: 346fc581e8c119a54f2290feb63e3104

Skrevet

Hvor lenge har det pågått? En må regne med at barna ikke vil/klarer sove alltid, kan være mange grunner til det. Syns du har vært heldig jeg, om han til nå har vært en drøm å legge, det ordner seg nok etterhvert. Kanskje han ikke trenger dupp på dagen lenger, hvis han har det? Da kan det være vanskelig å sovne på kvelden. Når legger du han? Går han i barnehagen? Er det jeksler på gang? (da kan det jo være en del klaging på kveld/natt.)

Anonym poster: 5ed95a3b968fc46ba3864645515de0da

Skrevet

Tror det er noen tenner så en liten spiss idag. Han har vært sånn i 3-4 uker. Han sover 1 time i barnehagen.

Vet jeg har vært heldig til nå men når man ikke er vant med det så klarer ikke jeg å tilpasse meg sånn så det er min feil men snitt på 3 timers søvn i nesten 4 uker er altfor lite og det gjør meg gal

Anonym poster: ea334e0b2147973cc5b051e6cead5515

Skrevet

Er nok tenner da ja.. kan være riktig vondt når jeksler presser seg gjennom - ikke rart han sutrer! Ville gitt stikkpille paracet de gangene de virker som han plages skikkelig. Da får både han og du sovet, tenk han blir utslitt selv av lite søvn, så den duppen i barnehagen trenger han nok nå. Skjønner det er vanskelig for deg når du ikke er vant til slik nattevåk, men husk det går over - tennene er snart ute! Jeg er veldig vant til nattevåk.... hold ut, plutselig kommer det noen netter der du får hente deg inn igjen.. :)

Anonym poster: 5ed95a3b968fc46ba3864645515de0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...