Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Fikk sånn innmari bakelyst, så i morgen skal vi bake tenkte jeg! Hvilken kake synes dere er best? Har lyst å lage noe annet enn sjokoladekake :-P Anonym poster: 5e4bf3b51103a02c8e26a202cb5e524a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Den til venstre. Anonym poster: fea7aff5fa048456ce3852bfb58e4df4
#Ariadne# Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Pavlova, suksessterte, budapestkake , Philadelphiaost iskake , daimiskake
*Yuna* Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Pavlova med blåbær, Kiwi, bringebær og jordbær til topping
Vimseliten Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Kvæfjordkake, ostekake, Brownies, oreokake.....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Å det er så mye godt. Anonym poster: e4b6acf65bef7e57b509526e18c07d3f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Alt med sjokolade er bra Anonym poster: 86e8af4034d53a9785179eacdb285ab1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #13 Skrevet 7. mai 2013 Pavlova og kvæfjordkake er mine favoritter Anonym poster: 9e23772d3cf94f6333e697eeded795e1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #14 Skrevet 7. mai 2013 Banankake med sjokoladebiter Anonym poster: 6d57b44a650e2a2e476fbb6292a50618
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #15 Skrevet 7. mai 2013 Eplekake med krem! Anonym poster: 93514818e0546419ffde5d019ca01d4a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #18 Skrevet 7. mai 2013 Jeg regner med at du mener hva slags kake? Ja, jeg måtte bare. Anonym poster: 1bc57cdd760095f5dd16960ffbb9bae5
Gjest 5 andre Skrevet 7. mai 2013 #19 Skrevet 7. mai 2013 http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?368 Denne ostekaka er ordentlig god. Jeg liker å pynte med masse friske bær på toppen, for denne pynten er stusslig Suksessterte og pavlova er også en innertier
Edelweis Skrevet 7. mai 2013 #20 Skrevet 7. mai 2013 suksessterte :-D:-D cupcakes med ostefrosting :-D
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #21 Skrevet 7. mai 2013 Gulrotkake (etter svigerinnes oppskrift) og denne ostekaka (bytter ut mest mulig vann med saft fra tinte bringebær) er mine favoritter. Liker å prøve nye ting og eksperimentere, men kommer alltid tilbake til disse to Anonym poster: de08e19c1be648e816b322899257365b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #23 Skrevet 7. mai 2013 Pavlova med blåbær, Kiwi, bringebær og jordbær til topping Hehe, laget akkurat en tråd som het "fin beste Pavlova-oppskrift?" Handlet kiwi, bringebær, jordbær og blåbær fordi at jeg hadde lyst på pavlova. Jeg elsker den komboen av frukt og bær! Anonym poster: ed6c3ecabd9860b383508cbe78ec7a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå