Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 I dag fant jeg invitasjon til bursdag adresser til min barnehagejente, fra en gutt i barnehagen. Bursdagen var for 2 uker siden, og jeg husker at jenta mi sa hun skulle dit, men vi fant ingen kort/invitasjon på hylla hennes, så jeg trodde ikke hun var bedt, men at han inviterte bare guttene. Jeg kjenner ikke foreldrene og har ikke telefon eller navn på dem. Min samboer hadde bursdag samme dag så jeg måtte stelle istand selskap, i tillegg til 2 uker gammel baby i heimen og sykdom hos meg. Jeg forklarte jenta mi, som gråt litt over at hun ikke kunne dra i bursdag, at ingen invitasjon - ingen bursdag, og at noen ber bare guttene, og noen hele kullet. Så i dag dukket invitasjonen opp. Den falt på gulvet visst og så ble den funnet i dag. Hvordan hadde dere håndtert situasjonen? Har litt vondt på vegne av min datter, og litt flau over foreldrene til bursdagsbarnet som ikke hørte noe til eller fra, gutten ventet sikkert på at jenta mi skulle komme... uff!! Anonym poster: a2abb97600831c712dd36f51129b6eaa
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Jeg ville i hvertfall ha forklart guttens foreldre hva som hadde skjedd. Hvor gammel er jenta di, vil hun forstå dette om du tar det opp igjen nå?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Ta en telefon til foreldrene til gutten. Det er bestandig hyggligst når sånt blir ordnet opp i. Til jenta ville jeg sakt at det var en misforståelse og ar du beklaget at du ikke hadde funnet inbydelsen i tide. Stort mer kan du vell ikke gjøre? Anonym poster: f1bead86da4d4e43af8ebeae2c977361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå