Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Sønnen min på nesten 3 år blir veldig lei sei hvis andre barn snakker litt krast til han eller er litt brå med han (uten av de mener noe vondt med det). Han begynner å gråte og er lei seg lenge. Vil ikke leke mer. Barnehagen har også bemerket at han blir veldig lei seg hvis andre barn irettesetter han. Dette ødelegger mye av leken for han. Er det noen som kjenner igjen dette? Noe jeg kan gjøre for å hjelpe han til å bli litt tøffere? Anonym poster: a3cacffd4b72e3c5529694ceef3ee74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå