Monajenten Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Får låne en sånn svær elektrisk pumpe er på klinikken, og herregud så genialt det var, gjør jo ingenting og likevel kommer masse melk. Haha
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Store barn, store gleder En god pumpe er forresten et must hvis man bruker pumpe ofte. Det er stor forskjell på dem mtp effektivitet og mengde melk som kommer ut.
Monajenten Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2013 Store barn, store gleder En god pumpe er forresten et must hvis man bruker pumpe ofte. Det er stor forskjell på dem mtp effektivitet og mengde melk som kommer ut. Hehe oh yes Føler meg som en unge på julaften her Har tydeligvis melk da, var første pumping dette, og ble 100 ml (vaniljesaus ) totalt, men det har ikke kommet ordentlig i gang enda så han orker ikke å suge. Blir nok en del pumping og flasking hjemme, har kjøpt pumpe men det er håndpumpe. Kommer jeg til å slite meg fullstendig ut? Syns de elektriske er svindyre, men funker de like bra som monsterpumpen her?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har aldri prøvd monsterpumpen, så det vet jeg dessverre ikke. Har selv vært en skikkelig melkeku med massevis av melk, men jeg hører flere venninner som har måtte bytte pumpe for å få ut mer. Jeg har vært fornøyd med Avent sin elektriske, men en av mine nærmeste venninner fikk ingenting ut med den. Da hun tilfeldigvis lånte en Mendela (skrives det slik?) ble hun helt sjokkert. Hun ante ikke at hun hadde så mye melk. Du kan jo evnt kjøpe brukt pumpe. Alt som kommer i nærheten av både barnet og deg blir sterilisert.
skinnfilla Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 De er gøye;) jeg følte meg som en ku når jeg kobla meg til:) De håndpumpene fungerer fint de , litt tungt å komme igang, men når det først kommer er det enkelt:) Pumpa ekstreme mengder melk de først ukene. Trodde ikke det var mulig å få så svære jur, tomme nå da;)
Monajenten Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2013 Takk for svar begge to:-) Jeg hadde manuell pumpe sist, og hadde stort sett alltid rundt 30 fryseposer med melk i fryseren, så de gikk jo greit da Får gjerne begynne med den jeg har og se, hvis det viser seg at jeg må pumpe i månedsvis er det gjerne verdt investeringen å kjøpe elektrisk. Føles definitiv som å være melkeku ja
Gjest amandine Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Invester i en batteridrevet er mitt tips, selv hadde jeg Medela. Jeg hadde en manuell en først, men pumpet på meg senebetennelse.. OG GRATULERER MED BABY!!
Collette Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med baby. Hva heter monsterpumpen? Brukte en slik jeg også. Fantastisk!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med baby Her hjalp ikke den pumpa i det heletatt med gutten, hadde lite melk, og fikk med et stort beist, den klarte å pumpe meg for "hele" 10 ml 5 uker etter fødsel, det var da jeg gikk over til 100% mme..
1. gang:) og engang til:) Skrevet 7. mai 2013 #10 Skrevet 7. mai 2013 Du kan låne en sånn monsterpumpe fra babyshop hvis du kun trenger for en periode. Tror d koster ca 20 kr dagen
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #11 Skrevet 7. mai 2013 Du kan låne en sånn monsterpumpe fra babyshop hvis du kun trenger for en periode. Tror d koster ca 20 kr dagen Så bra tips! Det skulle jeg gjerne visst om da jeg hadde baby.. Anonym poster: 7fbddb08d231736f3c5e7ce4f9273b73
Monajenten Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2013 Tusen takk alle sammen Monsterpumpen heter Medela, helt kjempesmart! Og takk for tips om å leie!! Fikk høre her at man kunne det på apotek, men greit å vite om andre steder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå