MammantilNurket Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Har dere også sånne dager hvor all mat smaker rart og matlysten er laber ... også etter noen slike dager våkner man på morgenen og er sååå sulten at man har lyst til å spise alt i hele verden?? Sånn har jeg det Har spist to brødskiver, 1/2 boks cottage cheese med jordbær oppi og tre kjeks. Fortsatt sulten ... BLÆRG!! Har lyst på mat med "substans" av typen engelsk frokost eller eggs benedict *sukk*
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Nei, men jeg har dager hvor jeg kan sitte med mat konstant i munnen. Aldri mett Anonym poster: 2445ceea7661f6b3447a523bf2ffd2e6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har nesten bare sånne dager hvor ingenting frister. Var gørrkvalm i tre måneder, men etter den tid har jeg bare vært... ikke sulten. Ikke lyst på mat. Vekta står bom stille etter å ha rast ned i tre måneder, og de eneste to tingene i hele verden som egentlig frister er selvfølgelig serranoskinke og carpaccio. Anonym poster: cc0a8c823a804f6447ac111cc28d0eff
MammantilNurket Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har nesten bare sånne dager hvor ingenting frister. Var gørrkvalm i tre måneder, men etter den tid har jeg bare vært... ikke sulten. Ikke lyst på mat. Vekta står bom stille etter å ha rast ned i tre måneder, og de eneste to tingene i hele verden som egentlig frister er selvfølgelig serranoskinke og carpaccio. Anonym poster: cc0a8c823a804f6447ac111cc28d0eff så utrolig slitsomt. Også Serranoskinke, da ... nammenam ... igså carpaccio ... sukk!Det er liksom ingenting som slår gravidkvalme, altså ... huttetu!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Hadde også flere mnd uten matlyst, men nå er mat digg igjen Kan stort sett spise hele dagen visst jeg ikke hadde begrenset meg selv. Og får veldig "rare" lyster som jeg bare MÅ ha. Feks sterk dressing. Men, når jeg har spist det jeg MÅ ha en gang, så går det over og videre til neste lyst Anonym poster: 0f4d5b5ea27ae45136d2f387d3b5718f
You can call me Dårris Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Jajøss! I dag er en av de dagene. Er i gang med mitt tredje måltid og klokka er ikke halv to enda. Selvfølgelig er det jeg har mest lyst på ting som tar hele dagen å lage, gjerne langtidsstekt and, eller lammelår osv. Ikke akkurat mat man lager kun til seg selv og sine søte små som ikke roper hurra over den slags mat. Og tusen takk forresten... Nå har jeg sykt lyst på serranoskinke!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Jeg våknet midt på natten i 3 mnd og var kjempesulten. Kunne spist en tre retters midt på natten jeg. Men jeg kjempet i mot, og strevde heller med søvnen enn å spise masse midt på natten. Anonym poster: da5746fcbdc3831a1ce2617ebfdb776c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå