Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Filmet en liten snutt av meg selv på snapchat og oppdaget til min store forskrekkelse da jeg skulle spille av filmen at jeg ikke så ut slik jeg alltid har trodd selv!! Jeg har jo i alle år stolt på mitt eget speilbilde, og trodd at det var mitt sanne jeg, men det stemmer jo ikke!!:-( Jeg som egentlig har vært ganske fornøyd med meg selv i det siste. Ser jo helt rævva ut når jeg ikke er speilvendt... Sideskillen f.eks. som jeg alltid har hatt på venstre side, ser jeg jo nå at egentlig må ligge på høyre side, ellers så ser jeg helt skeiv ut! :-O Kan ikke fatte at det har så mye å si hvilken side av ansiktet som er på hvilken side... Skuff!! Frister å tre en sekk over hodet og legge meg langt under dyna resten av uka!! Anonym poster: b7b35b96aa97876578bd0c5afaa4a2e6
skinnfilla Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Ha ha ha , uffa meg! Så er det ingen som har sagt noe? Du skulle bare ha hørt stemmen din i tillegg Neida.... Du ser nok helt fin ut, det er veldig rart å se seg selv på film:) Veldig glad jeg ikke er skuespiller!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Hehehe.. Dette har jeg aldri tenkt over engang. Dette må forskes på Anonym poster: 1aaf02250e7de0d990533c2057d615b8
Poetika med K Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Djiiiiiisess..... Skjønner at det er krise. Jeg ser også best ut speilvendt. Og i mørket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå