Gå til innhold

I dag har jeg bursdag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

30 år i dag... hurra for meg....

 

Dagen har så langt bestått i husvask. Kjøkkenet og stua er ryddet og støvsuget og det ene soverommet er nesten ferdig rundvasket. Mannen er ute å hjelper svigerinnen med noen ærend og kommer bare hjemom en snartur før han drar ut å hjelper en kompis i kveld. Ungene er litt her og der.

 

Mannen har aldri brydd seg om bursdager, men hadde iallefall trodd at han skulle være sammen med meg i dag i det minste. Litt skuffet ja... å så venter jeg mensen så er sikkert litt hormonell også..

 

Uansett, Hipp hurra for meg :)

 

Anonym poster: bea9ffd5a18d0114beb87dd88030ad85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk du et lite stykke lærdom i gave. Vil du ha noe, så be om det. ;) Gjør noe hyggelig for deg selv i dag da. :)

Skrevet

Gratulerer med dagen. :) Ha en super duper dag. :)

Skrevet

Gratulerer med dagen :) det kan jo hende at det skjer noe spennende i dag, det er tidlig enda!

Skrevet

Tusen takk :)

 

Det er alltid jeg som ordner bursdag, jul og morsdag, jeg gjør det for ungenes del. De lurer på hvorfor pappa alltid får pakke og ekstra oppmerksomhet og ikke mamma. Så da begynte jeg å ordne d :)

Men i år har jeg ikke gjort det, jeg tenkte at siden jeg har runddag så kom mannen sikkert til å ordne litt.

 

Anonym poster: bea9ffd5a18d0114beb87dd88030ad85

Skrevet

Hipp hurra for deg, og velkommen i thirty-something klubben :D

 

Anonym poster: 384c795090c95420f83aff3e5366d450

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

 

Hvis mannen din ikke bryr seg om bursdager bør du ikke gjøre noe ekstra når det er hans dag, men lage det til koselig når det er din dag siden du liker å kose deg på bursdager.

 

Anonym poster: 52abe82bc36318e3fb4424a10b5d6643

Skrevet

Tusen takk :)

 

Nei, jeg kommer ikke til å gjøre noe spesielt i dag, det er ikke så nøye. Poenget var bare at det hadde vært koselig om mannen gjorde etterellerannet for meg i dag. For eksempel lage middag, noe han nesten aldri gjør. Trenger ikke være store greiene. Jeg kommer ikke til å be han om det, det blir for dumt." Kan du gi meg litt ekstra oppmerksomhet i dag siden jeg har bursdag ". Nei, da er det bedre å klage til dere i stedet :) Nå skal det sies at mannen min er helt fantastisk, det er bare merkedager det skorter på, men man kan vel ikke være god på alt :D

 

Anonym poster: bea9ffd5a18d0114beb87dd88030ad85

Skrevet

Vi bor ikke i norge nå så jeg har ingen av min familie eller venner her så jeg føler meg glemt.. ikke snakker jeg språket heller så det har vært noen ensomme måneder, spesielt i dag...bah...

 

Det er bare en måned til vi skal hjem igjen, så må prøve å tenke positivt.. Takk for at dere gidder å høre på sytingen min, greit å få det ut en plass...

 

Anonym poster: bea9ffd5a18d0114beb87dd88030ad85

Skrevet

Gratulerer såååå masse med dagen :)

Synd ikke mannen din bryr seg å feire slike dager. Da hadde jeg nok gjort noe for å skjemt meg selv bort litt ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen :-) Kos deg i dag !!!

Vet hvordan du har det, min man gjør heller aldri noe for meg, han gir meg heller aldri gaver eller blomster - har derfor begynt å kjøpe blomster eller ting til meg selv - ikke det samme som å få gave av andre, men en trøst likevel :-)

 

Anonym poster: 60adc012ec8ce2ecb995198118695e7e

Skrevet

Tusen takk :)

 

Jeg har aldri brydd meg før, men i dag er jeg skikkelig deppa. Det er sikkert på grunn av situasjonen vi er i.

 

Jeg skal iallefall ta ungene med meg ut å kjøpe is, det er tross alt 30 grader og sol her i dag :)

 

Anonym poster: bea9ffd5a18d0114beb87dd88030ad85

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Gratulerer med dagen. :-) Jeg blir 30 år om 2 dager. Kan ikke si jeg gleder meg. Er singel og ingen familie i nærheten, så regner ikke med å få noe annet enn ett par tlf og gratulasjoner på facebook.

Gjest skogskaninen
Skrevet

Gratulerer med dagen!!! :) Skjønner deg godt jeg, du får bare prøve å glemme mannen og kjøre noe skikkelig hyggelig på egenhånd. Kos deg med isen og sola, høres deilig ut!

Skrevet

Tusen takk :)

 

Gratulere med dagen på forskudd, hellokitty :)

Nå har vi vært ute å kost oss, mannen var nettopp hjemom en tur og er nå dratt til kompisen. Jeg skal lage noe godt til kvelds så skal jeg å ungene kose oss :)

 

Til neste år skal jeg få massasje eller noe sant tenker jeg, til meg selv, fra meg selv :)

 

Anonym poster: bea9ffd5a18d0114beb87dd88030ad85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...