Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Håper bare det er hormonene som spiller meg et puss! Jeg er høygravid og for noen uker siden var jeg hos en gynekolog for å få sjekket noe vedrørende graviditeten. Gynekologen var vanvittig kjekk og utrolig omsorgsfull. Ble litt betatt der og da, men tenkte ikke SÅ mye over det etterpå. Og så plutselig ser jeg han igjen på førskoledagene og det viser seg at han er far til ei som havner i motsatt klasse av gutten min. Og da ble jeg sååååå betatt av han igjen. Og i natt har jeg drømt masse om han! Og i dag håpet jeg at han skulle være med datteren sin på førskoledagen og ble kjempeskuffet da han ikke var med. Er det mulig?! Høygravid og gift, og superbetatt av gynekologen som har både samboer og barn. Håper det bare er hormoner, for jeg tenker seriøst på han hele tiden Anonym poster: ff10e0cd97b2eef2543d092277bd1836
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 På 7.5.2013 den 10.10, Anonym bruker skrev: Håper bare det er hormonene som spiller meg et puss! Jeg er høygravid og for noen uker siden var jeg hos en gynekolog for å få sjekket noe vedrørende graviditeten. Gynekologen var vanvittig kjekk og utrolig omsorgsfull. Ble litt betatt der og da, men tenkte ikke SÅ mye over det etterpå. Og så plutselig ser jeg han igjen på førskoledagene og det viser seg at han er far til ei som havner i motsatt klasse av gutten min. Og da ble jeg sååååå betatt av han igjen. Og i natt har jeg drømt masse om han! Og i dag håpet jeg at han skulle være med datteren sin på førskoledagen og ble kjempeskuffet da han ikke var med. Er det mulig?! Høygravid og gift, og superbetatt av gynekologen som har både samboer og barn. Håper det bare er hormoner, for jeg tenker seriøst på han hele tiden Anonym poster: ff10e0cd97b2eef2543d092277bd1836 Det var helt sikkert hormonene! det vet jeg alt om. Reiner med det endte der og at ikke følelsene tok overhånd. ;D Anonymkode: 82bfd...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå