Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Pleier å gjøre storhandel en gang i uka (og ekstrahandling innimellom). Vi er en stor familie, og jeg fyller lett en handlevogn med melk, brød, bleier, frukt, etc etc (handler for 1000 - 1500 på Rema). Føler at alle andre i butikken stønner når de ser meg i kassakøen. Jeg kan da ikke være den eneste?? Kan ikke huske å ha sett noen med så overfylt handlevogn som meg... Anonym poster: a57505f30216f39e65fdfad86eff4034
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Vi storhandler i sverige en gang i mnd, og fyller bare på med brød/melk/grønnsaker. Anonym poster: 9bd9df3996041ba65838f1d44edbf992
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Jeg handler stort sett en gang i uken, men varer som holder lenge handles gjerne bare 1-2 ganger i mnd.. Bleier, hermetikk osv. Føler meg også ganske utenfor når jeg står i kassa og lesser på Anonym poster: 22d6df9de251f69f9832bb008625a1fb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Vi handler bare en gang i uka, ingen supleringshandel innimellom. Har en gang fått regelrett kjeft i køen for å ha så mye varer på en lørdag. I følge den damen burde man passe på å velge tider når det ellers var lite folk hvis man skulle ha så mye, mrn de fleste er hyglige da Anonym poster: d62e8c541b8b633781e5af511b2c0ea2
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Jeg handler stort et par ganger i måneden. Legger kjøtt, fisk, brød etc i fryseren, så slipper jeg på butikken så ofte. Og kan sende mannen innom for å kjøpe noe småttei bare, som melk etc. Var på Rema i går og handlet for nesten 3000,-, men da har vi nok det meste av det vi trenger ut måneden.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Jeg handler inn stort hver mandag og handler inn kunn ekstra med frukt,melk,og brød. Jeg kommer også med topp på vogna mi. Aldri fått så mye blikk for det. Anonym poster: c132848fe2beff48085a4ed2e10e35a2
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Du er ikke alene. Handler også for 1 - 2 uker i slengen. Hater å gå på matbutikker og handle, så må gjøre mest mulig på kortest tid - derfor storhandling. Men vi er 3 i familien, så det ruver ikke så mye i handlevogna hos oss. Anonym poster: 36df489d719051e331aceedf06c770f5
Optatium Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Jeg storhandler også, men prøver å legge det til tider da det ikke er stappfullt i butikken. Ender ofte med tirsdag ettermiddag/kveld :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #10 Skrevet 7. mai 2013 Ja, det er bare du. Anonym poster: 013250b34a96356fdfc881b0c7a465c6
Gilette Skrevet 7. mai 2013 #11 Skrevet 7. mai 2013 Vi storhandler en gang i mnd, og fyller på med mer frukt, grønt, meierivarer o.l en gang i uken.
Gilette Skrevet 7. mai 2013 #12 Skrevet 7. mai 2013 Vi handler bare en gang i uka, ingen supleringshandel innimellom. Har en gang fått regelrett kjeft i køen for å ha så mye varer på en lørdag. I følge den damen burde man passe på å velge tider når det ellers var lite folk hvis man skulle ha så mye, mrn de fleste er hyglige da Anonym poster: d62e8c541b8b633781e5af511b2c0ea2 Alle vet jo at lørdag ikke er den beste dagen for storhandel. Tar du det mand-torsdag så vil du se at det blir færre snurtne med handlere.
Salomine Skrevet 7. mai 2013 #13 Skrevet 7. mai 2013 Handler en gang i uka . Suplerer evt med melk og brød ved behov utenom
<3 2G <3 Skrevet 7. mai 2013 #14 Skrevet 7. mai 2013 Vi handler på obs, så vi slipper masse blikk og stønning da de fleste gjør storhandel der.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. mai 2013 #15 Skrevet 7. mai 2013 Jepp, handler en gang i uka, og det gjør jeg på lørdag, av den enkle grunn at det er da det er praktisk for meg og det er da jeg har tid. Må innrømme at jeg glatt driter i om noen må vente et par minutter ekstra i kassakø med godteposen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå