Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Ser det står en artikkel i vg om henne som krever innlogging. Hun har akkurat fått en baby. Hvor mange barn har hun i fengselet, bare denne babyen eller har hun fått to babyer i fengselet? Hvor mange barn har hun totalt, to eller tre? Hun har jo en som bor hos besteforeldre i norge også tror jeg. Anonym poster: 22ab79dc1f8654323fb5c5388d32431a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Hun har fått to barn i fengselet mener jeg. Så har hun vel et barn i Norge. Stakkars barn! Anonym poster: 0c7357b80a469d6c3b18691907476627
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Har hun blitt voldtatt av fangevoktere? Anonym poster: ab1086a94ab40edecaec4c2fa2fff230
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Har hun blitt voldtatt av fangevoktere? Anonym poster: ab1086a94ab40edecaec4c2fa2fff230 Nei tror hun har en lokal kjæreste. Fengslene der er som små samfunn har jeg inntrykk av. Anonym poster: 22ab79dc1f8654323fb5c5388d32431a
MammantilNurket Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... Jeg trodde også det var en navnetråd, hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... det trodde jeg og;) ellers er det forskjellig uttale på Madeleine og Madelen....Jeg liker best Madelen;) Anonym poster: c9a9e17a3b54b8f2d7a5a76f5a5b9823
MammantilNurket Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... det trodde jeg og;) ellers er det forskjellig uttale på Madeleine og Madelen....Jeg liker best Madelen;) Anonym poster: c9a9e17a3b54b8f2d7a5a76f5a5b9823 Begge variantene står faktisk oppført i navneboken - snuske meg
Gjest sussie77 Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Hun hadde (om jeg ikke husker feil) en unge med seg inn i fengselet. Men han ble hentet av bestemoren. Og så fått to nye barn i fengselet.
Gjest sussie77 Skrevet 7. mai 2013 #10 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... Jeg skjønte hva det var siden jeg nettopp leste VG. Men ellers hadde jeg sikkert trodd det jeg også...hehe
Musemorbr / Skrevet 7. mai 2013 #11 Skrevet 7. mai 2013 Jeg dømmer henne ikke. Det er nok ikke lett å få tak i prevensjon der nede, og all kjærlighet (eller noe som kan minne om det) man kan få tak i, er sikkert sårt tiltrengt. Hun gjorde noe dumt og skal få lide under det i mange, mange år. Hun er likevel et menneske.
skinnfilla Skrevet 7. mai 2013 #12 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... det trodde jeg og;) ellers er det forskjellig uttale på Madeleine og Madelen....Jeg liker best Madelen;) Anonym poster: c9a9e17a3b54b8f2d7a5a76f5a5b9823 Begge variantene står faktisk oppført i navneboken - snuske meg i know:) men hvorfor blir jeg anonym ved sitering? Irriterende, må hukke av. Hmmmm
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #13 Skrevet 7. mai 2013 Jeg dømmer henne ikke. Det er nok ikke lett å få tak i prevensjon der nede, og all kjærlighet (eller noe som kan minne om det) man kan få tak i, er sikkert sårt tiltrengt. Hun gjorde noe dumt og skal få lide under det i mange, mange år. Hun er likevel et menneske. Absolutt. Ingen kritikk. Synes det er fasinerende. Kunne blitt en interessant film. Anonym poster: 22ab79dc1f8654323fb5c5388d32431a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #14 Skrevet 7. mai 2013 Tror jeg hadde droppet sex jeg altså. Å oppdra to små barn i fengsel må jo være et lite helvete. Hugser ikke hvor lenge hun skal sitte i fengsel, men tenk når ungene blir eldre og skjønner mer... Synes det virker rimelig egoistisk. Anonym poster: ddad82df1932e3f0e5e38a6c75ad11da
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #15 Skrevet 7. mai 2013 Hun jobber i fengselet og får dermed en redusert straff, lurer på om den blir så mye som halvert. Det er ikke så lenge til hun er en fri kvinne. Anonym poster: d443462cb828b1e04cf2a45313507439
Edelweis Skrevet 7. mai 2013 #16 Skrevet 7. mai 2013 Hvordan oppdrar man barn i fengsel? er ikke det værdt en bekymringsmelding så vet ikke jeg.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. mai 2013 #17 Skrevet 7. mai 2013 Hvordan oppdrar man barn i fengsel? er ikke det værdt en bekymringsmelding så vet ikke jeg. Er nok helt normalt i Bolivia. Ikke så mye bv her kan gjøre med det. Men leste at datteren på 1,5 bor hos kjæresten/bf utenfor fengsel. Får håpe han tar sønnen også når har blir litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #18 Skrevet 7. mai 2013 Klippet fra vg for dere som ikke orket åpne artikkelen: Til tross for at fødselen skjedde med keisersnitt, var 26-åringen tilbake i San Sebastian-fengselet etter bare to dager. - Han ligner på faren sin, sier 26-åringen mens hun holder den lille kroppen, som er inntullet i et teppe og litt for stor sparkebukse. Vide besøksmuligheter Forloveden Brian Paredes, som er en lokal hiphop-stjerne i Cochambamba fikk bestemme sønnens navn. Han ble hetende Damien. Paret møttes for fire år siden etter at Madelaine ble fengslet for å ha forsøkt å smugle kokain til Norge. Brian kan være på besøk i fengselet fra klokken 9 til 17 - hver eneste dag. Også alene på cella med Madelaine. Fra før har de datteren Aisha (1,5 år) sammen. Da 26-åringen ble gravid igjen, var det ikke noe poeng å diskutere hvorvidt det er hensiktsmessig med to barn i fengselet. Abort er forbudt ved lov og straffes med fengsel i katolske Bolivia. - Jeg vet at det ikke er ideelt. Det var ikke planlagt, men nå er han her og jeg angrer ikke, forteller Madelaine til VG. Barna kan imidlertid forlate fengselet fritt og nå bor Aisha sammen med faren på utsiden, mens Madelaine tar seg av nyfødte Damien. Anonym poster: e04b8779ca899f1a6bcaa5c3579af859
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #19 Skrevet 7. mai 2013 Jeg synes jeg ser henne sitte der, tyggende på kokablader og barnet knyttet fast i senga. Om ikke hun er 'Mother of the Year', så vet ikke jeg. Anonym poster: 5a088a67695840c86fd490bfe42a61f8
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. mai 2013 #20 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... det trodde jeg og;) ellers er det forskjellig uttale på Madeleine og Madelen....Jeg liker best Madelen;) Anonym poster: c9a9e17a3b54b8f2d7a5a76f5a5b9823 Begge variantene står faktisk oppført i navneboken - snuske meg Snuske deg - så lærte du noen i dag også Er det ikke flott?!?
MammantilNurket Skrevet 7. mai 2013 #21 Skrevet 7. mai 2013 Jeg trodde dette var en av disse navnetrådene, jeg ... Tenkte med meg selv: "Nå har det virkelig rablet for en av damene. Tenke seg til å kalle barnet for Bolivia Madelen. Hadde det enda vært "Olivia" og at de hadde skrevet "Madeleine" skikkelig - det har sikkert noe med han j**** møkkete And(h)øy-matrosen å gjøre ..." Så feil kan man ta ... det trodde jeg og;) ellers er det forskjellig uttale på Madeleine og Madelen....Jeg liker best Madelen;) Anonym poster: c9a9e17a3b54b8f2d7a5a76f5a5b9823 Begge variantene står faktisk oppført i navneboken - snuske meg Snuske deg - så lærte du noen i dag også Er det ikke flott?!? Hva skulle jeg ha gjort uten DiB?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #22 Skrevet 7. mai 2013 Klippet fra vg for dere som ikke orket åpne artikkelen: Til tross for at fødselen skjedde med keisersnitt, var 26-åringen tilbake i San Sebastian-fengselet etter bare to dager. - Han ligner på faren sin, sier 26-åringen mens hun holder den lille kroppen, som er inntullet i et teppe og litt for stor sparkebukse. Vide besøksmuligheter Forloveden Brian Paredes, som er en lokal hiphop-stjerne i Cochambamba fikk bestemme sønnens navn. Han ble hetende Damien. Paret møttes for fire år siden etter at Madelaine ble fengslet for å ha forsøkt å smugle kokain til Norge. Brian kan være på besøk i fengselet fra klokken 9 til 17 - hver eneste dag. Også alene på cella med Madelaine. Fra før har de datteren Aisha (1,5 år) sammen. Da 26-åringen ble gravid igjen, var det ikke noe poeng å diskutere hvorvidt det er hensiktsmessig med to barn i fengselet. Abort er forbudt ved lov og straffes med fengsel i katolske Bolivia. - Jeg vet at det ikke er ideelt. Det var ikke planlagt, men nå er han her og jeg angrer ikke, forteller Madelaine til VG. Barna kan imidlertid forlate fengselet fritt og nå bor Aisha sammen med faren på utsiden, mens Madelaine tar seg av nyfødte Damien. Anonym poster: e04b8779ca899f1a6bcaa5c3579af859 Ohh smart as. I dagtidlig lå den som vg+ eller hva det heter. Man måtte ha abonnement for å lese. Nå er det gammelt nytt og tilgjengelig for alle. Anonym poster: 22ab79dc1f8654323fb5c5388d32431a
MammantilNurket Skrevet 7. mai 2013 #23 Skrevet 7. mai 2013 Jeg dømmer henne ikke. Det er nok ikke lett å få tak i prevensjon der nede, og all kjærlighet (eller noe som kan minne om det) man kan få tak i, er sikkert sårt tiltrengt. Hun gjorde noe dumt og skal få lide under det i mange, mange år. Hun er likevel et menneske. Absolutt. Ingen kritikk. Synes det er fasinerende. Kunne blitt en interessant film. Anonym poster: 22ab79dc1f8654323fb5c5388d32431a Eh ... hørt om "Bangkok Hilton"?http://m.imdb.com/title/tt0096540/plotsummary
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #24 Skrevet 7. mai 2013 Det var ikke hun som hadde barn fra før. Det var hun blonde det som stakk fra straffen sin og rømte hjem til norge! Hun som sitter igjen der nede har bare de to barna hun fikk der! Anonym poster: 75e828147e488d8f79c45d6c2e5c3272
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 7. mai 2013 #25 Skrevet 7. mai 2013 Det var ikke hun som hadde barn fra før. Det var hun blonde det som stakk fra straffen sin og rømte hjem til norge! Hun som sitter igjen der nede har bare de to barna hun fikk der! Anonym poster: 75e828147e488d8f79c45d6c2e5c3272 Det er feil! Hun blonde fikk også et barn der nede, altså; det er 3 barn som er født i fengselet i Bolivia, pluss Madelen sin eldste sønn som var sammen med dem når de ble fengslet for 6 år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå