Gå til innhold

Høy feber og utslett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på sju her som slettes ikke er i form. 40 i feber på andre døgnet nå, utslett som er mest fremtredende på knærne men også jevnt fordelt på baksiden av bein og armer. Vil ikke spise fordi det gjør vondt i munnen. Kasta opp i hele går kveld.

Var hos legen på dagen i går, og fikk den vanlige beskjeden om at det var virusinfeksjon og at det ville gå over med en gang.

Allmenntilstanden er skikkelig dårlig. Vi snakker her om en gutt som til vanlig ikke er mulig å få til å sitte rolig. Nå ligger han på sofaen og stirrer ut i lufta.

Hva tror dere?

Hvor lenge skal jeg se det ann om det blir bedre før jeg kontakter legen igjen?

 

Anonym poster: 6c28230dd605fdd16fcc66e47321340d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...