Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan var natten? Sov lille, og sov du? Virker medisin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ziva
Skrevet

Liten sov mesteparten av natten. Jeg derimot har fått med meg hvert pip og alarm. Stor har tatt over og jeg er på vei til mine studier (skal bli godt å hvile ut). Blir nok et par dager til da feberen ikke er helt god. 41 i natt hun får febernedsettende, men så fort det er ute av kroppen er feberen tilbake. Liten sin bekymring er at hun ikke må gå glipp av 17 mai, prøver å forklare at det kommer til å ordne seg.

Gjest sug lut
Skrevet

Klart hun bekymrer seg - oj, understreking, men kanskje den var på sin plass, for verden er nå engang sånn organisert i barns hode at bursdag, jul og 17.mai er så store at det nesten ikke er mulig å forholde seg til. 41 er ikke moro. Men godt de beholder henne inne i hvert fall.

Håper du henger sammen gjennom dagen også.

Gjest Ziva
Skrevet

Henger så vidt sammen. Får ta en powernapp før nattens økt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

God bedring til jenta di! Håper hun kommer seg snart, ikke noe morsomt med sykehus og 41 i feber! Du får prøve å få deg litt søvn!

Skrevet

God bedring til lillemor!

Skrevet

God bedring til lillemor, og en god "nap" til deg.

Gjest amandine
Skrevet

Kjære deg og dere Ziva! God bedring! Og god søvn når du kommer så langt. Føler meg litt søvnløsbakfull selv, det er slitsomt!

Gjest Ziva
Skrevet

Tusen takk for omtanken alle sammen.

Hjem for en dusj og powernapp og så vaktskifte.

Skrevet

God bedring! Hva er det for en infeksjon som herjer med Liten? Finner de ikke en antibiotika som funker?

Gjest Ziva
Skrevet

God bedring! Hva er det for en infeksjon som herjer med Liten? Finner de ikke en antibiotika som funker?

Nyrebekkenbetennelse og crp på 130.

Skrevet

Æsj, håper på en rolig natt for mamma'n og lavere temperatur på ungen.

Skrevet

God bedring til liten, og sov godt til deg. :)

Gjest Ziva
Skrevet

Ha en best mulig natt, du!

I wish. Pårørende til romkameraten snorker noe helt for jævlig. Tør ikke ha ørepropper for da hører jeg ikke Liten.

Gjest sug lut
Skrevet

Stakkars! Hvis det blir sånn en natt til foreslår jeg at du stapper øreproppene ned i halsen på naboen, så han må puste med nesen og ikke får snorka. Håper formen er bedre...

Skrevet

Tenker på dere. Hvordan går det med lille?

Gjest amandine
Skrevet

Romkameratene mine snorker også for tiden. All mulig symp til deg. Du er antakelig for dannet til å bruke min taktikk, jeg stapper to fingre opp i nesen på den største og dytter den minste rundt. Men det tar seg ikke ut i offentlighet.. Kjære deg. Håper bekymringene, formen til lille og nattesøvnen er på oppadgående.

Skrevet

Det er jo litt rart at den pårørende ikke tenker på at h*n forstyrrer. Kan vel ikke være totalt overraskende at lydnivået natterstid er voldsomt? Håper du og Liten snart får sove hjemme og at formen er bedre.

Skrevet

Stor klem til dere, og god bedring til Liten! Håper formen snart er stigende og at dere får en sjanse til å hvile ut hjemme. Snorkende pårørende er lite sjarmerende, og ikke akkurat til hjelp.

Gjest Ziva
Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Ting går fremover, crp og feber er på vei nedover.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Så godt å høre! Det er både leit og slitsomt når de små er såpass dårlige.

Fortsatt god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...