Gå til innhold

Oh, the horror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mest suuure kattetryne møtte meg i gangen da jeg sto opp kl 05 for å jobbe overtid "i den gale enden".

Katten hadde lagt fra seg en illeluktende "gave" oppå håndkle (eller var det honkle?) på stellematta til minstemann i den etasjen vi ikke sover i.

Gidder ikke gå inn på teorier, men har mine mistanker om litt sjalusi.

Vel, var han omtenksom å gjorde det på et håndkle, men hadde vært mer riktig i kattedoen eller?

Han satte et utropstegn der gitt, bare lurer på hvorfor han var så j....la sur?

Jeg er sur jeg og!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Uæh, møkkastart, dritmorra eller hva du vil kalle det - og kattemøkk lukter jo verre enn alt annet også. Markerer litt, ja? Huff, man kan sikkkert forstå og man kan sikkert være meget pedagogisk og sånn men kanskje ikke klokka fem om morgenen...

Jeg har akkurat sett årets første store samling brunsnegl. Og fått dommedagstanker.

Gjest Ziva
Skrevet

Hiv han på hue og ræva ut. Sure hankatter er ikke kult (hverken på to eller fire bein).

Skrevet

Heller en møkksur hannkatt i hus enn ti brunsneglefaener i hagen. OH, the horror kan gjentas her... mange ganger.

Katten er forøvrig ikke langt unna de evige jaktmarker. Han er gammal, sur, kastrert (les forvirra) og litt sjuk i hue fra før.

Uansett ønsker jeg alle krangletrusene en fin dag! Ikke fullt så dritfin som min selvsagt.

Skrevet

Forøvrig prøver jeg meg på et alter ego med nytt nick. Kanskje det går bedre, kanskje ikke...

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Æsj, det der er noe dritt!!

Vi hadde en som markerte litt her i natt også. Kl 04 våknet jeg av at eldste gråt/ropte mens hun løp mot do. Så da var det bare å komme seg opp og tørke. Ikke en eneste dråpe traff doen, men stort sett alt annet på vei fra rommet hennes til badet.

Jaja, det er ihvertfall sol :)

Gjest sug lut
Skrevet

Vi hadde en som markerte litt her i natt også. Kl 04 våknet jeg av at eldste gråt/ropte mens hun løp mot do. Så da var det bare å komme seg opp og tørke. Ikke en eneste dråpe traff doen, men stort sett alt annet på vei fra rommet hennes til badet.

Huff da!

Og nei, for pokker, det er TJUKK tåke. Men jeg har tro på sol om et par timer.

Skrevet

En annen variant av en litt dårlig start på dagen. Uff!

Her har solen sneket seg igjennom tåka. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Heller en møkksur hannkatt i hus enn ti brunsneglefaener i hagen. OH, the horror kan gjentas her... mange ganger.

Katten er forøvrig ikke langt unna de evige jaktmarker. Han er gammal, sur, kastrert (les forvirra) og litt sjuk i hue fra før.

Uansett ønsker jeg alle krangletrusene en fin dag! Ikke fullt så dritfin som min selvsagt.

To spørsmål:

Hva er en krangletruse? Mange gode bilder i hodet.

Vet du hva du gjør når du forvirrer folk med nytt nick så tidlig på dagen?

Skrevet

Neh, en krangletruse er en dame her inne.

Eller har du en nysgjerrig/for liten/for stor/saggetruse så føl deg fri til å bruke krangletruse om det også altså :o)

Akkurat som en servitruse som er en kvinnelig servitør eller sekretruse som er en kvinnelig sekretær.

Jah... Litt rar i hodet av å være helt alene i stort kontorlokale her nå kjenner jeg...

Skrevet

Uttrykksikoner er virkelig IKKE min greie. Dropper det nesten gang...

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Huff da!

Og nei, for pokker, det er TJUKK tåke. Men jeg har tro på sol om et par timer.

Her er solen på plass, håper den straks titter frem hos deg også.

Selv om vi hadde en tidlig og grisete morgen, så har jeg sett frem til denne dagen lenge. Minstemann skal være alene i bhg for første gang!! Jeg har straks huset for meg selv noen timer, og skal ikke gjøre noe annet enn å dusje leeeenge og ligge på sofaen med en god bok. Sukk :)

Skrevet

Her starta dagen med en tlf frå tidenes mest surmaga legesekretær som spisst kunne informere at eg kunne få time 13.50 om eg virkelig var dårlig framleis. Spurte om denne timen også gjaldt ungen på 9mnd då han i mitt hovud er viktigare enn den sjuke mora. Fekk til svar at om eg måtte (høgt sukk) ta han med fekk legen bestemme om han ville sjå på han.

Då eg tusla inn på stua til mannen og informerte om timen fekk eg spm om kanskje influensaen min var litt psykisk? For eg har jo begynt å jobbe igjen. At eg knapt har sove siste 8mnd pga en unge med lakenskrekk og som er magnet for alle sjukdommar som kan krype å gå, er sjølvsagt mindre stress enn å sitte på kontor å få drikke kaffi (varm kaffi!) i fred og snakke med andre vaksne menneske.

Så gjekk mannen i dusjen og brukte opp alt varmtvatn så no sit eg her med grorudpalme og tidenes forkjølelsessår på overleppa, passe muggen i humøret.

I tillegg har eg etter snart halvanna år med nokre få sporadiske innlegg plutselig en trang til å kommentere høgt og lavt her inne for å få ut litt frustrastrasjon. Og innser eg er totalt lost når det kjem til kommaregLane eg trur vi lærte for en 25-års tid sidan.

Hjelp?

Skrevet

Her starta dagen med en tlf frå tidenes mest surmaga legesekretær som spisst kunne informere at eg kunne få time 13.50 om eg virkelig var dårlig framleis. Spurte om denne timen også gjaldt ungen på 9mnd då han i mitt hovud er viktigare enn den sjuke mora. Fekk til svar at om eg måtte (høgt sukk) ta han med fekk legen bestemme om han ville sjå på han.

Då eg tusla inn på stua til mannen og informerte om timen fekk eg spm om kanskje influensaen min var litt psykisk? For eg har jo begynt å jobbe igjen. At eg knapt har sove siste 8mnd pga en unge med lakenskrekk og som er magnet for alle sjukdommar som kan krype å gå, er sjølvsagt mindre stress enn å sitte på kontor å få drikke kaffi (varm kaffi!) i fred og snakke med andre vaksne menneske.

Så gjekk mannen i dusjen og brukte opp alt varmtvatn så no sit eg her med grorudpalme og tidenes forkjølelsessår på overleppa, passe muggen i humøret.

I tillegg har eg etter snart halvanna år med nokre få sporadiske innlegg plutselig en trang til å kommentere høgt og lavt her inne for å få ut litt frustrastrasjon. Og innser eg er totalt lost når det kjem til kommaregLane eg trur vi lærte for en 25-års tid sidan.

Hjelp?

Nå fikk jeg en skikkelig trang til å slenge på alle positive uttrykksikonene for hell, styrke, lykke og alt mulig.

Det var jaggu en shitty mårning på alle vis du har hatt.

Fortsett å kommenter her på Dib for frustrasjonsventil og drit i kommaene. Vi skjønner deg for det!

Klem sendes i ekspressfart!!!

Skrevet

Hjelp?

Kan egentlig ikke hjelpe men sympatisere kan jeg. Håper du fikk hjelp hos legen i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...