Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bli vekket kl 05:45 av en hysterisk datter som ikke kan forstå at solsikkefrøet SKAL dette av planten... den følelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God morgen ;) Hehe ... høres traumatisk ut med solsikker som går i oppløsning. Håper at dere får sove litt til begge to,

Ble vekket av Nurket i magen for en halvtime siden - kan stille klokken etter ham. Nå kommer han til å holde det gående frem til kl.åtte også er det sovetid igjen. Oh happy days!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

hehehe, herlig :)

 

All medfølelse!

Skrevet

Herlig! Det var sikkert skummelt.

 

Her var det baluba klokka ett i natt. Lillesjefen forlangte å høre på musikk. Han får av og til gjøre det før han skal sove. I går sovnet han mens jeg skulle til å sette den på. Prøv å forklare en toåring at det er natt og at han HAR sovet. Så da ble det nattmusikk på oss. :)

 

Her om dagen hadde vi en laaaang debatt om tyngdekraften også. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...