Gå til innhold

Inspirert; Mallorca

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej, inspirert av annen tråd; vi tjener litt mer en snittet Og jeg syntes Mallorca er svindyrt for en familie på 4. I den andre tråden er det en som sier at man fint kan finne en billig ferie der, hjelp oss. Vi vil dra i juli. Nå har vi flyttet ferien til september. Jeg syntes fortsatt det er dyrt. Da vi ikke hadde barn dro vi mange steder som var billige; Gambia, malasia, Tunisia etc og jeg kunne ikke fatte at det skulle koste så mycke mer med en familie på 4....

Men såklart barna er 2 og 4 år, mange timers reise er uaktuelt, mark leilighet mot vei er uaktuelt (2 åring er flink til å stikke av) uspesifisert er uaktuelt.

Jeg vill gjerne ha det litt barnevennlig med eftersom det er familien som skal på ferie å ha det koselig, ikke bare voksne...

Tips mottas med takk. Vill gjerne til Mallorca vi....

Anonym poster: 4340f548f6fca82ebff88b3768bc2641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på sunwing alcudia ifjor. Supert for barn. betalte 24.000 for en uke, 2 voksne og et barn i juli. Var ikke all-inclusive

Skrevet

Det kommer vel an på når du skal. Vi reiser til sunving Alcudia nå i begynnelsen av juni og betaler 13000kr, uten all inklusive. 2 voksne og to barn (0 og 4 år). Følg med på fredagskuppet til ving og star tour, restplass.no har også mye - også spesifisert. Her er det mannen som har stått for ferien og han har fulgt med og holdt seg oppdatert siden januar. Han sier det billigste er å booke ca 6 uker før, hvis man har anledning til å vente så lenge. Vi var veldig fleksible og hadde ett stort 'reisevindu' så vi bestilte faktisk ikke reisen før for ett par dager siden :)

Anonym poster: b169e746b70ee6266b55dbfdb06be4ff

Skrevet

Trikset med sånne ferier er jo å bestille allerede når man kommer hjem fra fjorårets. Altså et helt år i forveien. Da blir gjerne prisen halvert, ift om man bestiller 2-3 mnd før avreise.

Evt reise utenom fellesferien. Ellers er alcudia til å anbefale på det sterkeste, både for voksne og barn i alle aldre!

Anonym poster: d10441cc0046c396bdd0e0c490c07789

Skrevet

Vi reiser på ferie i juni, 2 voksne og ett barn. 11.000 for alle tre, all inclusive :)

Anonym poster: c1f71017134e3369ccca14b53e6d6fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...