Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Nelson Mandela og Rune Øygard. Sa han visst i et intervju for et par år siden. oj da! Anonym poster: b3c4a3d19773e29bfb8bea04a627f2e8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Man kan ta feil av mennesker. Anonym poster: a3b3d7d7bc07ec5f185434f5ac428ede
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Det vil jeg faktisk ha link til før jeg tror på Anonym poster: 96cc3a9401bc5602d433ef0aed231ee9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Det vil jeg faktisk ha link til før jeg tror på Anonym poster: 96cc3a9401bc5602d433ef0aed231ee9 "I 2009 utfordret Aftenposten Stoltenberg til å beskrive sine største forbilder. Stoltenberg trakk fram Øygard og Nelson Mandela. «Rune er en ordfører som klarer å spre optimisme i en utkantkommune. Han er et symbol på kommunepolitikeren som ikke gir opp, som må gjøre tøffe valg og som jeg har stor respekt for, sier Stoltenberg. I 2007 fikk Arbeiderpartiet 75 prosent av stemmene i Vågå. Både Rune og Nelson Mandela er faktisk enda større optimister enn jeg selv. Rune er visjonær, setter seg store mål, og får det til», sa Stoltenberg til Øygard da. " http://www.dagbladet.no/2011/09/27/nyheter/arbeiderpartiet/jens_stoltenberg/innenriks/politikk/18324380/ Anonym poster: d8d531e678535cf2fdaa5c0352222af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå