Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som småspiser litt når mannen har lagt seg? Jeg spiser litt i smug.

Jeg spiser først godt med middag, og så kanskje en brødskive etter det. Så, når mannen har lagt seg, med en gangm lager jeg meg ganske mye mat.

Jeg er normalvektig.

 

Anonym poster: 82c02adeb92c049dddbe8d97b8fa7ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG KOSER MEG NÅR JEG ER ALENE I BYEN koser med kafe og noe å spise leser avisa og nyter det :)

 

Anonym poster: aefffa0ea49f8e8396e22fb92d16a430

Skrevet

Hihi. Ja ;). Liker å lage meg noen deilig rundstk me godt pålegg og se en serie på data om han legger seg tidlig. Litt kosestund med meg selv :)

Skrevet

Jeg koser meg når jeg er alene .Jeg trenger den lille tiden uten barn og type.

 

Anonym poster: aefffa0ea49f8e8396e22fb92d16a430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...