Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 som småspiser litt når mannen har lagt seg? Jeg spiser litt i smug. Jeg spiser først godt med middag, og så kanskje en brødskive etter det. Så, når mannen har lagt seg, med en gangm lager jeg meg ganske mye mat. Jeg er normalvektig. Anonym poster: 82c02adeb92c049dddbe8d97b8fa7ff3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 JEG KOSER MEG NÅR JEG ER ALENE I BYEN koser med kafe og noe å spise leser avisa og nyter det Anonym poster: aefffa0ea49f8e8396e22fb92d16a430
beibilykke Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Hihi. Ja . Liker å lage meg noen deilig rundstk me godt pålegg og se en serie på data om han legger seg tidlig. Litt kosestund med meg selv
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Jeg koser meg når jeg er alene .Jeg trenger den lille tiden uten barn og type. Anonym poster: aefffa0ea49f8e8396e22fb92d16a430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå