Gå til innhold

Hvordan er formen deres? :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Vi nærmer oss 2. tri alle sammen nå, håper kvalmen fordufter da! Ellers har jeg begynt å få knivstikk i bekkenet bak i ryggen som stråler ned i skinkene. Huttetu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har formen egentlig vært bra til nå. Men igår begynte jeg å kaste opp på mårran og gjort det samme i dag. Ca 12+3 idag.

Håper dette er noe forbigående og at det er over nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er vel forsåvidt stigende :D Men det er mest fordi den verste kvalmen er over og jeg endelig greier å spise ganske bra til hvert måltid. Men fortsatt hender det jeg kaster opp hvis jeg er for sulten, for mett eller for sliten. Kjenner at 2 arbeidsdager i uka holder i massevis enda! Har også ganske lavt blodtrykk og er mye trøtt. Også har jeg sånne "knivstikk" i høyre skinka hvis jeg gjør mye fysisk feil bevegelser. Skal se om jeg får ordnet med noe behandling mot de smertene, for det blir ikke noe bedre når magen etterhvert blir stor og tung i hvert fall!

Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med å være gravid nå, og greier å nyte det mer og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

 

Ja jeg og har knivstikk! Begynte i uke 11 her, er 12 uker i dag, hurraaa!! Jeg kauker til av plutselige stikk der bak som kommer hvis jeg sitter ugunstig, går en liten tur, støvsuger litt, sånne ting. Har hørt at bekkenløsning gir smerter i symfysen og lysker, mens låsning foregår i korsrygg og i rumpeballene. Håper virkelig ikke vi holder på å få det. Bekkenet blir mykere av hormonet relaksin så muligheten er stor for at vi kjenner begynnende bekkenplager. En dag hylte jeg hver gang vi kjørte i høyresvinger, det stakk som bare rakkern i høyre side da. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det er nok bekkenlåsning ja. Hadde det samme forrige svangerskap også, og det gav seg ikke før rundt fødselen :P Så må nok bare skaffe oss noen behandling før det blir verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen super. Har fått igjen litt energi, den verste trøttheten har sluppet taket :D Var på UL på fredag, fikk svar på duo-testen i dag, veldig liten sannsynlighet for baby med alvorlig kromosomfeil :D :D

 

Mangler bare å få gubben med på å offentliggjøre nyheten nå, så blir det bra ;)

 

Har ikke hatt problemer med kvalme. Er i full jobb, det går helt fint :)

 

Kjenner liv gjør jeg også! Herlig følelse!!

 

Er forresten 14 uker i mårra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møøø, wæææ heldigris!!!!!!! Kjenner du liv i spes. stillinger?? Innbiller meg at det kjennes lettest hvis man ligger flatt på ryggen hehe!! Ååå jeg og vil kjenne liv tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner liv når jeg sitter foran pc'en på jobb eller i godstolen foran tv'en, eller etterat jeg har lagt meg. Varierer... Det er min nr 3 da... Med nr 1 kjente jeg ikke noe før uke 18... Husker ikke med nr 2, men kjente ikke noe så tidlig. Så på UL på fredag at det var en aktiv krabat der inne ;) Prøver å fremprovosere aktivitet ved å klemme/dytte på magen/livmoren, men det hjelper i grunn fint lite... I går kjente jeg nesten ikke noe, men i dag har jeg kjent liv mange ganger :D Gled deg Fie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!!! Har sett jenter på youtube kjenne liv i uke 14, førstegangsmødre, så sitter og håper intenst på noen svake rørelser selv :) To uker til jeg er der enda, men gleder meg sånn til å kjenne det! Har hørt det med doppler da, hihi, plutselig spraker det i den :) Jeg hørte hjertelyd i uke 10+1 så har en teori om at morkaka ligger gunstig til ift tidlig følbare spark og :) Superivrig, vil skru frem tiden litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv allerede i uke 12 med nr.2 jeg også, men tok litt lenger tid med førstemann :) Synes liksom jeg av og til kjenner noe nå også, men det blir altfor lite konkret enda :P Gleder meg mest til det kjennes utenpå da, så ungene kan få kjenne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke så aller værst. Bare et litt kranglete bekken, men klager ikke.

Kjenner også litt bevegelse innimellom. Er 14+1 med nr 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! :) Heldige dere er, vil kjenne liv jeg og!! Er 13 uker på tirsdag :) Tror jeg kjenner livmor to tommer under navlen og magen buler ut når jeg ligger :) Hvordan kjennes liv ut tidlig? Ala luft som flytter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg kjenner liv av og til, men er usikker. Skulle trodd jeg husket hvordan disse første sparkene kjentes ut siden dette er mitt tredje barn, men neida. Ligner veldig på luftbobler bare at de er helt nede ved skambenet :) ellers er formen bra, bare litt trøtt og sliten. Gleder meg til jeg får litt energi igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...