Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Hos vesla i kveld. Hvordan fungerer dette da ? Skjønner vi må behandles alle i familien men er det en flerdagers kur? Og må vi skifte sengeklær og håndklær hver dag lenge etter behandling?? Noen som vet? Anonym poster: efd8977f674eb25c776bcd35fcb478c8
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Kjøp kur på apoteket, Vermax. En tablett hver i familien, deretter en tablett til etter en uke. Vak som vanlig, sengetøy på 60 grader. Støvsug, ingen hensikt med rundvask.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Skift sengetøy den dagen tablettene tas.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Ikke verre en det altså? Det hørtes bra ut. Syntes så synd på henne. Hun gråt og syntes visst det var grusomt å vite at der var mark i rompa. Anonym poster: efd8977f674eb25c776bcd35fcb478c8
♥Madam Mim♥ Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Har ikke erfaring med selve marken, men si ifra til barnehagen slik at de kan få sendt ut obs-varsel til de andre foreldrene, samme som de gjør med lus
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Har ikke erfaring med selve marken, men si ifra til barnehagen slik at de kan få sendt ut obs-varsel til de andre foreldrene, samme som de gjør med lus dette er ei skolejentene, men skal sende varsel selvsagt. Anonym poster: efd8977f674eb25c776bcd35fcb478c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå