Gå til innhold

Neeeeeeeiiiiiii, oppdaget barnemark.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos vesla i kveld. Hvordan fungerer dette da ? Skjønner vi må behandles alle i familien men er det en flerdagers kur? Og må vi skifte sengeklær og håndklær hver dag lenge etter behandling?? Noen som vet?

 

Anonym poster: efd8977f674eb25c776bcd35fcb478c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp kur på apoteket, Vermax. En tablett hver i familien, deretter en tablett til etter en uke. Vak som vanlig, sengetøy på 60 grader. Støvsug, ingen hensikt med rundvask.

Skrevet

Skift sengetøy den dagen tablettene tas.

Skrevet

Ikke verre en det altså? Det hørtes bra ut. Syntes så synd på henne. Hun gråt og syntes visst det var grusomt å vite at der var mark i rompa.

 

Anonym poster: efd8977f674eb25c776bcd35fcb478c8

Skrevet

Har ikke erfaring med selve marken, men si ifra til barnehagen slik at de kan få sendt ut obs-varsel til de andre foreldrene, samme som de gjør med lus :)

Skrevet

Har ikke erfaring med selve marken, men si ifra til barnehagen slik at de kan få sendt ut obs-varsel til de andre foreldrene, samme som de gjør med lus :)

dette er ei skolejentene, men skal sende varsel selvsagt.

 

Anonym poster: efd8977f674eb25c776bcd35fcb478c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...