Gå til innhold

14 år rett i dass???

Anbefalte innlegg

Skrevet

- fan fuck i helvette, samboeren min snakker seriøst om at vi skal skille lag pga trang økonomi, jeg ser ikke for meg at ting blir bedre, fuck fuck fuck, tror det er noe underliggende som jeg ikke klarer og hente frem!!!

Sitter nå og ser paradise hotel og spiser meg fet på sjokolade pluss at jeg er ute og ødelegger lungene mine med en røyk i ny og ned!!!

Oppmuntringer tas mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Hvordan skal det bli bedre økonomisk av å ha to boliger?

2) ..jeg kommer ikke på hva som kan være spørsmål nummer to.

Skrevet

Aner ikke svaret på nr1, derfor mener jeg det er noe annet maskert med "trang" økonomi, ja det er ikke overflod av penger men jeg mener fult og fast at vi har vært gjennom verre ting før!

Skrevet

Hørtes mystisk ut. Mulig han ser for seg at dere skal trygdesvindle?

Skrevet

Trodde de fleste kom økonomisk dårligere ut av å være alene jeg...

Lenke skapningen fast i ei seng eller lignende til han kommer med den egentlige forklaringen kanskje?

Skrevet

Her må nok etterforsking til for å finne ut den eigentlege grunnen, evt kan litt tortur få han til å seie det han ikkje vil fortelle..

For økonomisk er det å gå frå kvarandre eit tapsprosjekt.

Skrevet

Han kan ikke regne, eller så er det maskerte grunner i mosen.

Fram med redskapen og grav!

Gjest sug lut
Skrevet

Vis ham boligannonser, så blir han nok værende. Det er forjævla dyrt å skulle bo på ei lønn.

Skrevet

Skjønner godt at dårlig råa kan tære på kjærligheten/forholdet ...Er det ingenting som kan gjøres? Utgifter som kan kuttes? Jobbe mer?

Å være enslig forsørger, det er dyrt det !!

Gjest Ziva
Skrevet

Han tror nok at han vil komme bedre ut av det. Og da gir han nok faan i hvordan det går med andre.

Skrevet

hehe mange kreative svar her, men tror håper han bare sa det i ett øyeblikk desperasjon, og trygdesvindel har jeg ikke nerver til, kmmer jo til og hoppe høyt vær gang det ringer i tlf da :)

Skrevet

Høh? Det lukter svidd...

Hva tenker han ift ungene da? De er vel mer interessert i å ha familien samlet enn bedre (som om den blir det om man skiller lag..) økonomi.

Skrevet

Han er "tilbake" nå slik som han skal være, så tror virkelig det bare var snakk fra hans side, han elsker familien sin sier han :)

Skrevet (endret)

Vet du, at da hadde jeg blitt temmelig forbanna! En ting er å virkelig mene det, at ekteskapet er oppe til vurdering, men å slenge det ut av seg og sette i gang all verdens tanker hos deg, det er ikke greit! Man rekker å gå igjennom mange scenarier på to døgn. Skjønner han at det er uakseptabelt?

Endret av Iiiiik
Skrevet

Vet du, at da hadde jeg blitt temmelig forbanna! En ting er å virkelig mene det, at ekteskapet er oppe til vurdering, men å slenge det ut av seg og sette i gang all verdens tanker hos deg, det er ikke greit! Man rekker å gå igjennom mange scenarier på to døgn. Skjønner han at det er uakseptabelt?

Sa det til han i går før han dro på jobb at dette gidder jeg ikke og enten fårr han skjerpe seg eller så får hab gjøre alvor ut av det, og da han da kom hjem fra jobb så var han tilbake til sitt vanlige jeg og i dag fikk jeg ett unnskyld så jeg er fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...