Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har linser jeg kan bruke i seks dager sammenhengende. Men nå etter dag to er ene øyet tørt, sårt, og så begynner det å renne av både øye og nese. Begynte forresten første dagen. Det er så kjedelig at jeg ikke kan bruke linsene noe særlig uten at dette skjer. Noen øyeleger som sitter på dib?? Jeg skal til øyelege neste uke, og skal da fjerne noe på øyet. I tillegg har jeg noe som egentlig skal fukte øyet, som er tett. Kanskje de kan gjøre noe med det også? Kan jeg vente meg at de klarer å fikse dette? Eller må jeg se for meg et liv med briller? Anonym poster: 6bc9433e0f3b9f814acd6fd4aef1048d
frk Nilsen Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg er ingen øyelege, men har brukt linser i 20 år, så har litt erfaring med det Har du noe på øyet som skal fjernes bør du ikke bruke linser før du har fikset det, linser kan skade øyet sår det er irritasjon på det. Det kan være pollen som legger seg på linsene, jeg bruker 30-dagers døgnet-rundt-linser og i pollensesongen må jeg ta de ut oftere enn vanlig og må ofte bytte dem etter 3 uker i stede for etter 4 Endret 6. mai 2013 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Tuuusen takk for svar! Det har jeg ikke tenkt på at det kanskje ikke er så lurt å bruke linsene nå enda. Anonym poster: 6bc9433e0f3b9f814acd6fd4aef1048d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå