Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun nettbutikk der hun selger interiør???

Hun har det jo ikke pent hjemme. Bokstav-Home og LOVE overalt, spisestue fra Jysk, lysekrone fra Bohus. Syns det er et veldig typisk og lite spennende hjem, interiørmessig.

Søte barn da!

Anonym poster: 3062541acd940616e2f069312ace99cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun prøver litt hardt, blir alt for mye stasj på alt for liten plass. Klarer liksom ikke å se helheten..

Anonym poster: 01a4027f5f88f5ba5481f01fcef0754b

Skrevet

Nå får dere gi dere! Makan til barnslig tøv. Det er vel ikke en ren interiørblogg hun har eller? Man får masse tips og hun skriver om så mange ulike temaer. Se heller hvilke verdier hun har, og hva hun faktisk står for. Det er myyyye flottere enn feks villapaprika hvor alt skal være så flott og overdådig. De skal liksom overgå seg selv heeeeele tiden.. Syns det er mye verre å sitte å lese om nye lamper og puter annenhver dag enn å faktisk få tips og inspirasjon om alt mulig fra barneutstyr til reiser osv.

Det er viktig å skille mammabloggere fra interiørbloggere. Fru mæla har da aldri vært en ren interiørblogger, og det å rakke ned på hennes hjem syns jeg er usmakelig. Så for at hun har spisestue fra jysk og lampe fra bohus, så er ikke det bra nok?? Det sier ihvertfall mer om dere enn om henne. Jeg blir kvalm av sånne som dere.

Skam dere.

Anonym poster: 83a9fd4068741cf995d494cf4d26df4a

Skrevet

Nå får dere gi dere! Makan til barnslig tøv. Det er vel ikke en ren interiørblogg hun har eller? Man får masse tips og hun skriver om så mange ulike temaer. Se heller hvilke verdier hun har, og hva hun faktisk står for. Det er myyyye flottere enn feks villapaprika hvor alt skal være så flott og overdådig. De skal liksom overgå seg selv heeeeele tiden.. Syns det er mye verre å sitte å lese om nye lamper og puter annenhver dag enn å faktisk få tips og inspirasjon om alt mulig fra barneutstyr til reiser osv.

Det er viktig å skille mammabloggere fra interiørbloggere. Fru mæla har da aldri vært en ren interiørblogger, og det å rakke ned på hennes hjem syns jeg er usmakelig. Så for at hun har spisestue fra jysk og lampe fra bohus, så er ikke det bra nok?? Det sier ihvertfall mer om dere enn om henne. Jeg blir kvalm av sånne som dere.

Skam dere.

Amen!

Anonym poster: 0727bd76a11889b29f38367a6fdd721f

Skrevet

Skam dere.

Signerer denne! Synes hun virker som en flott jente, og hun er råflink å skrive :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...