Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Faen i helvete også videre. Jeg vil ikke, det er ikke min jobb. Jeg fikser turn mannen fikser fotball, så må han på studiesamling og vips så har jeg en unge med fotballkamp i morgen, uten sko og drakt. Og han som skulle ordne det er 50 mil unna. Men jeg har kjøpt kjole til 17 mai. http://www.lindex.com/no/6933896/?styleId=43836075 Den er nitrist, men jeg hadde en visjon om rødt belte, smykker og veske. Og det funka. Samt at det er fasongen for meg. Men røde smykker var jo ikke lett, for rødt er jo ikke årets farge.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Oi kjole ja. Det burde jeg nok hatt, men jeg liker ikke butikker det er konfimasjon i helgen og jeg vil heler spare penger til møbler. Kan jeg slippe unna med en av de gamle fra skapet tro? Har en som bare er brukt 15 ganger den må jo ha litt liv igjen eller nei.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2013 Jeg digger kjoler og nå trengte jeg ny. Så kan jeg trøste meg med den mens jeg sikkert kjøper feil fotballsko i morgen..
Iiiiik Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Fin kjole! Ser for meg at den er fresh med rødt tilbehør. Jeg håper bunaden min passer, men har mine tvil. Har sett meg selv i speilet med badedrakt på i dag. Hvor gammel er fotballpoden da? Og er det kunstgress,, gress eller grussko det er snakk om? Endret 6. mai 2013 av Iiiiik
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Fin kjole! Ser for meg at den er fresh med rødt tilbehør. Jeg håper bunaden min passer, men har mine tvil. Har sett meg selv i speilet med badedrakt på i dag. Hvor gammel er fotballpoden da? Og er det kunstgress,, gress eller grussko det er snakk om? Håper kunstgress eller grus, så kan hun bruke joggesko. Har ikke fått tid og sted.. kanskje det ordner seg? Og der kom det, gras. Jaja. Vi får vel kjøpe et par sko. Er litt usikker på hvor lenge hun blir å sparke fotball, hun er mer turner. Men så lenge hun vil så funker de to fint sammen. Sesongene avløser hverandre. Endret 6. mai 2013 av Lektor Doppler med tillegg
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2013 Trekker tilbake alt. Min mann har sørget for sko levert på døra i morgen. Og drakta får vi på kampen. Da må jeg bare huske å dra dit..
mamman til to gutter Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Lur mann Jeg var på min første fotballturnering noen gang her for noen helger siden og jeg klarte meg bra Mannen var borte her også, men jeg husket både fotballsko og drakt (som var delt ut på forhånd) og varme klær. Det var riktignok bare flaks at jeg husket skoene, drakta og leggskinenne (for det må de spille med her), men de ble med i siste liten, mens ungene satt i bilen og ventet på at jeg skulle bli ferdig... Lykke til i morgen! (Og fin kjole og den blir nok enda finere med rødt tilbehør, hvis du finner noe)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2013 Lur mann Jeg var på min første fotballturnering noen gang her for noen helger siden og jeg klarte meg bra Mannen var borte her også, men jeg husket både fotballsko og drakt (som var delt ut på forhånd) og varme klær. Det var riktignok bare flaks at jeg husket skoene, drakta og leggskinenne (for det må de spille med her), men de ble med i siste liten, mens ungene satt i bilen og ventet på at jeg skulle bli ferdig... Lykke til i morgen! (Og fin kjole og den blir nok enda finere med rødt tilbehør, hvis du finner noe) Vi overlever nok i morgen. Ikke meldt så verst vær heller.. Og jeg fant det røde jeg trengte. To smykker, ett som armbånd og et som smykke, rødt belte har jeg og rød veske fant jeg også. Og så har jeg halvhøye støvletter dersom det blir møkkavær, røde så klart. Blir det sol får det bli åpen tå tror jeg. Det blir en flott 17 mai. Må bare snakke med yr først.
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2013 #11 Skrevet 6. mai 2013 Jeg digger kjoler og nå trengte jeg ny. Så kan jeg trøste meg med den mens jeg sikkert kjøper feil fotballsko i morgen.. Det er dårlig gjort å shoppe uten meg. Men det er forståelig siden jeg aldri shopper. Jeg skal gå med prikker på den syttend. Dersom jeg får på meg prikkene. Men kjolen din er kjempefint på bildet, da, og med rødt til garantert enda finere!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2013 Og det beste med kjolen er at den er superkomfy, så jeg kan spise og være komfortabel 17 mai. Tror den kjolen kan bli kul med svart styling også, stort svart smykke, belte og armbånd. Og jeg kunne ha den i M. Nå er fotballskoa i hus. Takk til mannens søskenbarn hvis datter vokste fra sine fotballsko før de ble brukt.
Gjest FinogFjong Skrevet 7. mai 2013 #13 Skrevet 7. mai 2013 Faen i helvete også videre. Jeg vil ikke, det er ikke min jobb. Jeg fikser turn mannen fikser fotball, så må han på studiesamling og vips så har jeg en unge med fotballkamp i morgen, uten sko og drakt. Og han som skulle ordne det er 50 mil unna. Men jeg har kjøpt kjole til 17 mai. http://www.lindex.co...tyleId=43836075 Den er nitrist, men jeg hadde en visjon om rødt belte, smykker og veske. Og det funka. Samt at det er fasongen for meg. Men røde smykker var jo ikke lett, for rødt er jo ikke årets farge. ...den kjolen prøvde jeg, for den sååå fin ut...og for å si det sånn, den er ikke for alle...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. mai 2013 Skoa passa, og jentene vant 10-1. Og min datter spilte sin beste kamp noen sinne. Hun var til og med i kontakt med ballen. Flere ganger. Men hun måtte tenke grundig på om hun hadde tid til å gå på kamp, fordi hun skulle egentlig ha laget en dans. Hun var fornøyd etterpå da.
Iiiiik Skrevet 7. mai 2013 #15 Skrevet 7. mai 2013 Hurra for sko som passer og seier for jentene! Jeg må forresten tilføye at din følelse for fotball er som min følelse for RG, freestyle og alt annet nokså fjollete med glitter og rosa greier. Er dog på fotballbanen opptil mange ganger i uka og storkoser meg der.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2013 Hurra for sko som passer og seier for jentene! Jeg må forresten tilføye at din følelse for fotball er som min følelse for RG, freestyle og alt annet nokså fjollete med glitter og rosa greier. Er dog på fotballbanen opptil mange ganger i uka og storkoser meg der. Jeg stiller også opp på fotball, kjører og heier og ser på, men det er ikke min sport. Og jeg hadde sikkert greid å kjøpe fotballsko om jeg måtte. Men det er best om mannen ordner sånne ting, fordi han har meninger om det. Så kan jeg ordne hårtopper til RG i stedet. Ikke at jeg kan RG heller da.
Iiiiik Skrevet 8. mai 2013 #17 Skrevet 8. mai 2013 Skjønner det altså. Jeg stilte også opp på freestyle da min datter gikk der. Var entusiastisk på hennes vegne over rosa tyllskjørt og kule trinn. Men jeg gråt ikke da hun ville slutte
hval12 Skrevet 8. mai 2013 #18 Skrevet 8. mai 2013 Vis du ikke vil, så hvorfor gjør du noe du ikke vil da? Ingen andre kan tvinge deg til noe når du er over 18 år.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #19 Skrevet 9. mai 2013 Vis du ikke vil, så hvorfor gjør du noe du ikke vil da? Ingen andre kan tvinge deg til noe når du er over 18 år. Det er jo et fint prinsipp for å drive verden framover? Egentlig er jeg ikke så vrang heller, men mandag var jeg møkksliten, og det å få tak i fotballsko var i grunn en ting for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå