Gå til innhold

Kan en slik lekebil pynte opp barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.hjemitiden.no/categories/til-barnet-biler

Falt helt for disse bilene :) Får en liten gutt til høsten, så det er jo veldig lenge til han kan bruke noe sånt, men kan jeg kjøpe en til å ha på barnerommet for å pynte opp litt? Hadde tenkt på en klassisk gyngehest, men jeg finner ingen jeg liker.

Hva tror dere? Er den kanskje litt stor til å ha inne på et rom? Størrelsen på rommet er ca.9-10 kvm.

Anonym poster: c6890dc02cda5906c88d0ba5b1c66d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var fine de :) Kunne godt tenkt meg en selv, men de koster jo penger som alt annet :P

Anonym poster: ac7734866fd755c90cfbb0a43b81a1e2

Gjest ________
Skrevet

Vi har to slike og de kjøres det hardt med av begge guttene :) tåler alt så de er ikke bare til pynt nei :) verdt pengene fordi det er god kvalitet og gjør seg godt på barnerom

Trøbilene er litt større enn de vanlige bilene

Skrevet

Ja, de var litt dyre... får vurdere det i forhold til alt annet man trenger :) Barnet har kanskje glede av det en god stund hvis vi kjøper en da ;) hehe... finner på gode grunner til hvorfor kjøpe en ;)

Skrevet

Vi har to slike og de kjøres det hardt med av begge guttene :) tåler alt så de er ikke bare til pynt nei :) verdt pengene fordi det er god kvalitet og gjør seg godt på barnerom

Trøbilene er litt større enn de vanlige bilene

Kjekt å høre :)

Hvor store sånn ca. er de i størrelse?

Har så lyyyyst... spørs om jeg bare bestiller en, må jo pynte barnerommet :D og gutten vil jo få glede av den når han blir litt eldre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...