Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 mannen til en bekjent la ut bilde på facebook av avføringen til sønnen. Han er ca et og et halvt år og hadde bæsjet på gulvet, og det hadde faren tatt bilde av og lagt ut på facebook. Var mangen som trykket liker og komenterte og syns det var så sjarmerende (?) og festlig. Hva syns dere om noe sånn?? Anonym poster: d937f763ace0c763d98068258a31fa65
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 utdriting av ungen.. ikke ok.. Anonym poster: a993eb11437429608cdada6efb6ac9d3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Det heter avføring, og konsistensen bør beskrives nøye. Anonym poster: 0269cdc8fee30c266e65a2e0a58d0d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå