Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Deilige sunne kaker som man ikke blir feite av. Med sjokoladebunn, vaniljekrem og deilig sjokoladeglasur og bær til pynt. Å gu som jeg har lyst på det nå. Anonym poster: d0d389b9de6ba50c90750db9fc85ef63
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 bruk eggehvite, stevia/sukrin og lettkakaopulver så har du kuttet ganske mange kcal der. eller dropp middagen og ta deg to stykker av en slik kake, og tren som faen resten av uka Anonym poster: 41a2b0bb50b11c3b438027aca46afa06
Gjest Anybody Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Ser den! Når jeg er mega fysen lager jeg smørkrem av melkefritt smør kjører i kjøkkenmaskinen med ren kakao oller sunn sjokolade har i vanlijepulver for søtere smak og har over litt varme bananer nesten sunt og veldig godt! Innimellom varmer jeg den kremen litt og heller over kalde bananer!
Gjest Anybody Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Ser den! Når jeg er mega fysen lager jeg smørkrem av melkefritt smør kjører i kjøkkenmaskinen med ren kakao oller sunn sjokolade har i vanlijepulver for søtere smak og har over litt varme bananer nesten sunt og veldig godt! Innimellom varmer jeg den kremen litt og heller over kalde bananer!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Å så gode tips. Takk. Gjerne fler! Anonym poster: d0d389b9de6ba50c90750db9fc85ef63
ms.Pond Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Eller lag din egen sjokolade. Det er godt, det er faktisk sunt, og det fjerner søthungeren. Spis sjokolade med verdens beste samvittighet når du lager det med rå, gode og økologiske råvarer tips til oppskrifter finner du f.eks her: http://www.okosjokolade.no/oppskrifter Det er superenkelt! Hmm, det høres ut som et salgspitch, men jeg jobber ikke i denne bransjen. Skulle veldig gjerne ønske det, men dessverre Endret 6. mai 2013 av mama foodie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå