Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Noen som har blitt dette? Erfaringer? Er moden og har 2-3 cm åpning. Anonym poster: 39c53fcd12963348183a14453c8ddd11
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Jeg ble det med nr. 3. Var 12 dager over termin og fikk ikke gå lenger. Fikk da første modningstablett kl. 12, og tulla var ute kl. 17. Kjapt og greit, selv om hun var stjernekikker De to andre kom hhv 15 og 13 dager etter termin(uten å bli satt i gang), så var forberedt på et par uker ekstra. Anonym poster: 57a1e4bae0b3a12ba80623410519a951
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Ble satt igang til termin sist, så spent på om jeg rekker å starte selv før jeg blir satt igang denne gangen. Er maks 11 dager over her. Takk for svar HI Anonym poster: 39c53fcd12963348183a14453c8ddd11
It's all about me Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Ble satt igang 13 dager over termin. Fantes ikke moden overhode. Fikk modningstablett klokken 13. Merket smerter i ryggen da Ungkaren dumpet begge damene i finalen, men forbandt ikke disse smertene med riere eller modning. Våknet rundt 4 om natten med svake tak, men da jeg ble undersøkt klokken halv 7 var jeg fremdeles helt umoden. Ble da også strippet, og da sa det PANG. Klokken halv åtte var jeg inne på fødestua for epidural siden jeg holdt hele barsel våken med smertehylene mine, og klokken 11.50 var hun ute Det tok sin tid før det startet, men når det først var igang var det INTENST. Gikk rett på rier som var ett minutt på og ett minutt av.
SagflisiHåret Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Ble satt igang 13 dager over termin. Fantes ikke moden overhode. Fikk modningstablett klokken 13. Merket smerter i ryggen da Ungkaren dumpet begge damene i finalen, men forbandt ikke disse smertene med riere eller modning. Våknet rundt 4 om natten med svake tak, men da jeg ble undersøkt klokken halv 7 var jeg fremdeles helt umoden. Ble da også strippet, og da sa det PANG. Klokken halv åtte var jeg inne på fødestua for epidural siden jeg holdt hele barsel våken med smertehylene mine, og klokken 11.50 var hun ute Det tok sin tid før det startet, men når det først var igang var det INTENST. Gikk rett på rier som var ett minutt på og ett minutt av. Haha, du er morsom:) du kjente det når ungkaren forkastet begge finalistene thihi! Sitter her høygravid og håper noe skjer hos meg ikveld når isabell og han svensken har sex på paradise!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Ble satt igang 12 dager på overtid med første. Fullstendig umoden, fikk modningsgel og riene kom etter 30 minutter. Tok 20 timer før han var ute. Anonym poster: 7b29f405448d3eb5e80761482c67bab9
It's all about me Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Ble satt igang 13 dager over termin. Fantes ikke moden overhode. Fikk modningstablett klokken 13. Merket smerter i ryggen da Ungkaren dumpet begge damene i finalen, men forbandt ikke disse smertene med riere eller modning. Våknet rundt 4 om natten med svake tak, men da jeg ble undersøkt klokken halv 7 var jeg fremdeles helt umoden. Ble da også strippet, og da sa det PANG. Klokken halv åtte var jeg inne på fødestua for epidural siden jeg holdt hele barsel våken med smertehylene mine, og klokken 11.50 var hun ute Det tok sin tid før det startet, men når det først var igang var det INTENST. Gikk rett på rier som var ett minutt på og ett minutt av. Haha, du er morsom:) du kjente det når ungkaren forkastet begge finalistene thihi! Sitter her høygravid og håper noe skjer hos meg ikveld når isabell og han svensken har sex på paradise! Ren fakta. Om det var sympatismerter vet jeg ikke, men det var uansett umulig å sitte
SagflisiHåret Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Ble satt igang 13 dager over termin. Fantes ikke moden overhode. Fikk modningstablett klokken 13. Merket smerter i ryggen da Ungkaren dumpet begge damene i finalen, men forbandt ikke disse smertene med riere eller modning. Våknet rundt 4 om natten med svake tak, men da jeg ble undersøkt klokken halv 7 var jeg fremdeles helt umoden. Ble da også strippet, og da sa det PANG. Klokken halv åtte var jeg inne på fødestua for epidural siden jeg holdt hele barsel våken med smertehylene mine, og klokken 11.50 var hun ute Det tok sin tid før det startet, men når det først var igang var det INTENST. Gikk rett på rier som var ett minutt på og ett minutt av. Haha, du er morsom:) du kjente det når ungkaren forkastet begge finalistene thihi! Sitter her høygravid og håper noe skjer hos meg ikveld når isabell og han svensken har sex på paradise! Ren fakta. Om det var sympatismerter vet jeg ikke, men det var uansett umulig å sitte Æsj, fikk masse vondt i meg av å se paradise, men ikke vondt sånn fødselsmessig. Kun i sjela.
IceNose Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg fikk et lite "dytt" til å få fortgang på fødselen Hadde hatt regelmessige sammentrekninger fra morgenen etter at slimproppen gikk.Fikk en modningspille kl 16/17 og han var ute rett før kl 00(kunne vært før da jeg hadde 2,5 time med pressrier pga han lå med armen langs hodet og ikke kom seg riktig ut) For min del tror jeg at jeg ikke tålte pillen og reagerte kraftig allergisk med et elveblest utslett som klødde og klødde Det var ingenting som hjalp heller.. Endret 7. mai 2013 av IceNose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå