Gå til innhold

trøtt i 3 trimester?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var ekstremt trøtt i 1 tri. Skjønte ikke opp ned på noe, og kunne sovet hele døgnet. Det ga seg heldigvis rundt uke 15. Nå har jeg bikka uke 30 og er trøtt som en dupp igjen. Helt ekstremt! Skulle tro jeg var vant nå som jeg knapt har sovet på 15 uker pga symfyseløsning, men nei. De siste par dagene går jeg rundt i koma. .... normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen. Var sånn fra ca samme tid, ble bedre igjen etter uke 37-38. Er nå fire dager på overtid og ikke så trøtt. Men er sliten på kvelden da, så legger meg tidlig.

Skrevet

Jeg var trøtt hele svangerskapet...

Anonym poster: 6cc3a5f663e65a2cf441d6d22b7ba401

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjedelig. Kjenner det er på tide å kaste inn håndkle snart. Går jo på akkord med meg selv når det gjelder smerter og mangel på søvn...

Du får ha lykke til, du slipper jo snart unna :)

Skrevet

Jeg har vært trøtt hele tiden i mine svangerskap. Verst i 1. tri. Har gått rundt som en bombe som kan eksplodere hvert sekund i en tåkesky. Glad jeg er ferdig.

Skrevet

Var akkurat likedan. Trøtt som fy hele første trimester og jammen kom ikke trøttheten tilbake i siste. Hvil og sov og lad batteriene, du trenger det :-) Kroppen er greit innstilt sånn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal til legen igjen om 2 uker. Vurderer å be om full sykemelding da. Så får jeg i det minste hvilt litt før det braker løs. Synes jeg har presset kroppen lenge nok nå

Gjest meg&mini
Skrevet

Kjenner meg altfor godt igjen! Er i uke 20 nå og er nesten fortsatt like trøtt som jeg var i første trimester;) I tillegg har jeg ofte vondt i hodet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...