Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Er det akseptabelt? Har ikke ønsket å ta medisiner, til legens store skuffelse. Han ønsker å sende meg på ny glukosebelastning, men jeg ser ikke poenget? Når jeg ikke har gått opp mer (strengt tatt ned, siden ungen nesten veier 2 kilo alene ) Det har vel ikke utviklet seg til diabetes da? Grunnen til at jeg ikke vil ta ny test er fordi jeg er ekstremt tett i nesa og derfor drikker halve natta. Må også drikke på morgningen ellers blir jeg svimmel. Det er jo ikke forenelig med å ta en sånn test. ... Erfaringer, noen? Anonym poster: c7bb4fc03d85e8e6fc4f35f899db5497
Kyllingbein Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Ingen ekspert, men vektnedgang og tørste er jo tegn på at du kanskje burde ta testen? Hva ligger blodsukker på ellers i døgnet da?
<3 2G <3 Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Vann før testen er ikke det verste, jeg hadde svangerskapsdiabetes og gikk opp kun 6 kg. 2 av de helt på slutten. Har de målt langtidssukkeret ditt? Lurt å se hva det ligger på, og veldig greit å sjekke om det er diabetes da det bør følges nøye opp. Ikke bare for din del men baby.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Kommer vel an på om du var overvektig i utgangspunktet... Anonym poster: b680ff6913f2e02497805b09ecc88ba9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Fastende sukker er på 4.2 Langtidssukker på 5 Sukker etter mat er alltid under 6 (målt 2 timer etter ) Jeg er tørst pga tett nese og ditto snork. Ligger stort sett våken minst 2 timer om natten, og er derfor både tørst og sulten når jeg står opp. Mat klarer jeg meg uten, men ikke drikke. Tar testen på sykehuset, og de er kjempestrenge. De sier den ikke er gyldig om jeg har drukket...får ikke vann og drikke etter å ha fått den gugga heller Anonym poster: c7bb4fc03d85e8e6fc4f35f899db5497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå