Gå til innhold

Trenger middagstips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare meg og sønnen min.. Trenger middagstips, og hvordan handle smart og billig?? er som regel på butikken hver eneste dag...og vet jeg bruker mye penger på å gjøre det slik.. Til dere andre som er helt alene når barn er borte, hva spiser dere??

Anonym poster: acfa4bfd372d58c0111832876bc8e35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fryser? Da kan du ta ut akkurat det du trenger til middag hver dag, f.eks. fiskekaker, fiskesuppe, koteletter, fiskegrateng, kyllingfilet - veldig mye kan jo fryses dersom en ikke bruker en hel pakke om gangen. (Store pakker er jo ofte billigere enn de små..) Det er jo lett å ta ut en eller to koteletter e.l., og koke ris/pasta/potet ved siden av + grønnsaker/salat. Dessuten kan du fryse rester, lag f.eks en stor hjemmelagd lasagne og frys ned det som er igjen, lettvint og godt. Eller hjemmelagd pizza m/ grovere deig. Har du bra krydderutvalg og gode sauser (f.eks. soyasaus og østersaus), er det ikke mye som skal til før du har en rask, billig og god rett (f.eks. 1-2 kyllingfileter, løk + litt andre grønnsaker som eks. finhakket gulrot, paprika,sopp et cetera + en dash soya og østersaus + ris). Kjøp når det er tilbud på ting og frys ned. Utrolig slitsomt og dyrt å handle hver dag....

Anonym poster: c919b515770fde5e920429d0eff9fdf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...