Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære småbarnsforeldre bosatt i Oslo. :)

Jeg er del av en gruppe på tre studenter som for tiden skriver en bacheloroppgave på Handelshøyskoen BI i Oslo. Oppgaven dreier seg om småbarnsforeldre i Oslo og deres holdninger til norsk mat.

Undersøkelsen tar bare et par minutter, og dere hadde virkelig vært til hjelp for oppgaven vår om dere kunne ta dere tid til disse kjappe spørsmålene. Bare følg linken under:

https://docs.google.com/forms/d/1G5AUh1CJdseHMEr_1_nP-r9ul0Ove_V1evKz3ASNryM/viewform?sid=13d87c573d580013&token=WsYdeT4BAAA.FLgkc6jFfEjzdC951Su_Bw.eui2z7-cjkzgdwB2mK73IQ

På forhånd, tusen, tusen takk! :):wub:

Hilsen Martine :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort :-)

Anonym poster: 6fe8bdd9b28833cdd2b2e915264adeee

Skrevet

Hei, kan dere ikke skrive litt i innledningen til skjemaet om hvordan dataene lagres, hvor lenge de lagres, om dere lagrer annen informasjon knyttet til dataene, f.eks. IP-nummer og hvem man er (google vet skremmende mye om oss), og hva de skal brukes til? Jeg savner også en lenke til et nettsted med mer informasjon om undersøkelsen/oppgaven dere skal skrive.

Hvis dere legger til denne informasjonen, tror jeg dere får flere til å svare, for jeg er sikkert ikke den eneste som stopper opp når slik informasjon mangler... :) Ellers lykke til med oppgaven, jeg lover å fylle ut spørreskjemaet hvis dere legger til informasjonen jeg ber om. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...