♥Madam Mim♥ Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Noen som har hatt dette eller som vet hva som kan være årsaken? I 10 timer i går hadde jeg rielignende vondt i både rygg og mage. Mer eller mindre konstant vondt, men kom litt i bølger. Har hatt småsymptomer på dette før også, men da ikke på langt nær i denne styrken og med 2 paracet har det gitt seg. I går tok jeg 4 paracet over to omganger og de hadde virkning i kun ca 45 min per gang..... Er i uke 37 så var jo sikker på at nå skjer det, men neida.... Fant etterhvert ut at smertene ble verre så fort jeg spiste eller drakk noe. Det gjaldt bare jeg tok to slurker drikke eller en bit av en brødskive.... Har sjekket symptomer på tarmslyng og det stemmer ikke. Har heller ikke forstoppelse fordi jeg tok mikrolax i går for å sjekke...... Gjenntar det seg i dag så må jeg få sjekket det opp. Var så vondt i går at jeg klarte ikke å sitte stille og i dag er både rygg og mage mørbanket.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Aner ikke. Annet enn at det sikkert er lurt å ta en sjekk hos legen? Jeg har hatt smertefulle kynnere siden uke 20, og de blir alltid verre hvis jeg er veldig mett. Anonym poster: 2b4d5e141fb51b674537e0bc9490c12f
♥Madam Mim♥ Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2013 Skal reise på sjekk i dag hvis det begynner i dag igjen. I går var jeg såpass sikker på at det var fødsel at jeg så ikke noen grunn til å reise inn såpass tidlig i forløpet. Vet jo hvor vondt det skal gjøre litt mer mot slutten :-) Hvis jeg er skikkelig mett så forstår jeg smertene, men i går ble de verre av f.eks 2 sjokoladebiter eller et halvt glass saft... Var det jeg synes var så merkelig :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Ja, to sjokoladebiter skulle det være plass til. Kan jo alltids være gallestein eller noe da? Magesmerter hos gravide, uansett årsak, kan noen ganger sitte i hele magen/ryggen. Anonym poster: 2b4d5e141fb51b674537e0bc9490c12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå