2 gull-ett i vente <3 Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Har fått påvist UVI med gruppe B streptokokker, i natt har jeg nesten ikke sovet i det hele tatt grunnet kynnere og utrolig til ryggvondter:( er i uke 29 enda så det er nok ikke fødsel på gang enda. Men noen fler som har hatt det slik og vil det gi seg etter hvert når antibiotikakuren virker??
Tordensky Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Jeg opplevde det. Var ikke noe særlig langt på vei (10 uker kanskje, husker ikke...) og hadde en natt fra helvete med vonde kynnere (like vonde som åpningsriene fant jeg ut da de kom mange måneder etterpå). Trodde jeg mistet... Gikk til legen og urindyrking viste UVI. Men jeg hadde bare vondt to dager. Altså ga det seg før jeg i det hele tatt begynte på medisinen... Ville ringt legen/jordmor og hørt om ikke det burde gi seg snart. For sikkerhets skyld.
2,5barn+1engel Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 GBS gir ofte vonde Kynnere desverre. Har hatt det alle mine 3 svangerskap. Fikk du antibiotika?
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2013 Ja, har fått antibiotika, men får mer og mer ubehag/symptomer på uvi, mulig det er pga at ungen blir større og kynnerne øker og ikke selve uvi som gjør det... håper det
Tordensky Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Kan og være du har fått feil antibiotika. Ville levert en ny prøve og fått den sendt til dyrking hvis plagene vedvarer.
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2013 Den har vært til dyrkning så har fått riktig antibiotika, men legen sa sist at mulig uvi ville gi kraftigere kynnere likevel:( Vært og tatt ctg også- var visst ikke unormalt med ekstra kynnere pga uvi.. må bare prøve å ta det me ro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå