Gå til innhold

Kort mens = lite hormoner og "dårlig" slimhinne?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å lurer på im min korte mens kan si noe om hvorfor vi ikke blir gravide. Har forsøkt i et år nå og det eneste resultatet så langt uten om de psykiske nedturene hver måned er en SA i høst. Vi er begynt på utredning har tatt sædprøve og hormonprøve, men for å få svar på disse må vi vente på time på sykehuset og med en gjennomsnittlig ventetid nå på 14 uker så er vi langt over sommeren før vi kanskje får noen svar.

Men nå har jeg grubla litt her og lurer på om noen har erfaring med at kort og lite krafrig mens kan si noe om hvordan det står til i kroppen min? Når jeg får mensen blør jeg passelig bra (ikke sånn at det renner ut liksom og det holder fint med normale bind) i ca 1døgn da minsker det veldig og jeg blør da noe dag to. På dag tre kommer det bare litt brun utflod. Mener å huske at før jeg satte inn hormonspiralen (som kom ut for et år siden) så hadde jeg lengre og kraftigere blødninger enn det jeg har nå. Noen med peiling på om dette kan ha noe med å gjøre at jeg ikke blir gravid?

Jeg har to barn fra før med en annen mann og vi har tatt sånn hjemmetest av sæden til samboeren min som var klart positiv. Så jeg grubler jo mildt sagt mye her.

Anonym poster: d86aea4e1990ed02d4abce2ab18f7aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: de27584115368e1577bbb0acc6d4e341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...