Gå til innhold

Junior sovna og har bæsja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior sitter i god stolen sin og har sovna mens jeg var på badet. Men jeg lukter at han har bæsja :-( burde jeg vekke han og skifte bleie og satse på at han sovner igjen eller skal jeg la han sove?? Han blir ikke sår i rumpa da han hadde hatt "luktfri" bæsj forrige dagen når han var hos besteforeldra. Frister ikke og vekke han heller da han var stup.trøtt og vært survette siden kl 06.30. Skikkelig overtrøtt.. Hva ville dere gjort? Latt han sove eller vekt han for og skifte bleie??

Anonym poster: 337346abe15fd25790a8b700c6ee0347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skift bleie!

Gjest sussie77
Skrevet

Skift bleie. Men kan du ikke gjøre det så forsiktig som mulig så han ikke våkner? Har selv gjort den noen ganger på mine barn.

Skrevet

Jeg hadde latt ham sove hvis han ikke er av typen som sover gjennom bleieskift.

Anonym poster: 9a4e899274ae735b205ff2d71dac62ca

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Bæsjen kan variere veldig i «etsestyrke» så jeg ville ikke turt å la være å skifte. Jeg har alltid skiftet bleie på min mens han sov, jeg skifter hver kveld når jeg legger meg, ellers våkner han om natten og er våt. Han merker ingenting til det, er han syk måler jeg temp og gir evt. Paracet også ;)

Skrevet

Jeg hadde stiftet bleie.

Mulig han ikke blir sår, men det kan heller ikke være særlig delikat å sove med bleia full. Sannsynligvis våkner han før også:)

Skrevet

Jeg vekket ikke mine om de bæsjet i løpet av en daglur... De varte ikke så lenge uansett... Men det er jo forskjell på barn, mine var aldri såre.

Skrevet

Hadde absolutt skiftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...