Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Så ligger jeg her da, høygravid, og får IKKE sove! Mannen snorker og fuglene kvitrer, som om jeg ikke sliter nok med stor mage, verkende bekken og blære under konstant press! Det verste er at jeg og mannen hadde en diskusjon her om dagen om dette her... En ting er at jeg ikke burde lukke vinduet fordi det ble så varmt på soverommet. Men er det virkelig viktige å ha det kjølig på soverommet hele natta enn at jeg skal få sove? Tydeligvis... En annen ting er at han seriøst mener at jeg ikke skal dulte i ham når han snorker. Om han snorker hele natta og jeg dytter i han tre ganger iløpet av åtte timer påstår han at jeg har ligget og dyttet i han hvert 5. minutt i evigheter! Men han sovner jo mellom hver gang og mister jo dermed all tidsbegrep, noe han ikke klarer å skjønne. Så det at han skal slippe å våkne i to minutter en sjelden gang er tydeligvis verdt flere timer av min søvn... Ørepropper funker forresten ikke for snorking og jeg har ikke muligheter for å legge meg andre steder. Dessuten: hvorfor skal hans søvn være verdt mer enn min? Et hjertesukk fra trøtte meg... Anonym poster: e5c670f2421325aea3b45f2c86cfd3d9
M og gutta Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Angående snorkedelen... For min del, pleier det å ligge å "følge" med på snorkinga. Da blir man så "inn i det" at man raskt sovner. Her snorker nemlig mann, hund og hender eldste gutten i naborommet .... Når det gjelder vinduet så skjønner jeg mannen din. Det er godt å puste i litt kjølig luft når man sover. Men pass på å ha egen dyne og kanskje et fleecepledd for å holde varmen
MammantilNurket Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 God morgen her er vi i samme båt. Kjæresten min snorker som et treskeverk - greit nok, MEN jeg er såååå varm og må ha vinduet åpent. Utenfor sitter det en fugl av noe slag og lager laaangt mer spetakkel enn snorkende mannebein. Det er en fjærkledt, vårkåt Pavarotti på speed som har tatt plass utenfor. Mine tanker går til Carolas skyteglade eks-mann som drev elgjakt (?) fra soveromsvinduet ... den som hadde hatt et luftgevær Har dere vurdert separate rom for en periode? Jeg kan anbefale varmepleddet til OBH-Nordica for kalde kropper. Det ble redningen for meg i vinter
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Jag han ut på sofaen for å sove og ignorer alle protester. En god natt søvn er verdt litt surmuling fra mannen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Jeg fryser ikke dere, det er et helskvettens fuglekor som starter konserten sin i grålysningen sønn gjør at jeg lukker vinduet. Så det står åpent til de starter konserten. Hadde jeg vært kald hadde jeg bare kledd på meg. Jeg fungerer ikke slik at jeg klarer å stenge ut lyd, har aldri tålt noe særlig lyd når jeg skal sove. Da vi flyttet sammen våknet jeg faktisk av snorkingen, men akkurat dette gikk heldigvis over. Da jeg var liten så måtte jeg faktisk trekke kontakten ut av kassettspilleren min når jeg skulle sove fordi jeg ikke orket å høre på duringen Anonym poster: e5c670f2421325aea3b45f2c86cfd3d9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Jeg er som deg, tåler ingen lyder om natten. Eller jeg tåler ikke lyder frem til jeg har sovnet da. Jeg sover med propper i ørene hver natt. Jeg har blitt avhengig, jeg kan Være så trøtt som fy, men sovner ikke uten de i ørene. Helt ok, for jeg får sove hvertfall. Mannen snorker i perioder, da er løsningen enten sove på ekstra madrass, eller sofaen. Blir som regel han som må flytte ut av senga siden jeg er gravid. Propper funker ikke på snorkinga. Er et slit til tider. Anonym poster: e846f42f3586d8b15bc185d1599523dc
Ooops I did it AGAIN Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Er ikke gravid, men har hoftetrøbbel og sliter med store smerter om natten:( Mannen min snorker også, men det irriterer meg ikke. Siver vanligvis luke godt uansett. Men nå er det smerter som holder meg våken Det er grusomt å være så trøtt, men ikke klare å sove. Du får be mannen din sove på sofaen et par netter, for det kan ikke du som høygravid!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Kjøp ørepropper Ørepropper stopper ikke for lavfrekvente lyder som snorking. Bruker ørepropper av og til for å slippe å høre på fuglekvitteren, men har en toåring også og jeg får ikke helt fred på meg at jeg hører henne om jeg har øreproppene i. Mannen har nemlig innebygde ørepropper han "putter i" når han vet jeg er der, skal mye til for at han skal våkne. Må ha soveromsdørene igjen pga katten. Hi Anonym poster: e5c670f2421325aea3b45f2c86cfd3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå